Rugby

Idag var det den årliga rygbyn mellan Stagg/ Jenny och Kagg. Våra tjejer ägde ut kaggs med hela 8-1, gick dess värre inte riktigt lika bra för killarna så det slutade ungefär likadant som förra året. Vinst för tjejerna och förlust för killarna med andra ord. Men kul var det i alla fall. Får se hur mycket av min röst jag har kvar imorgon bra efter allt skrikande, haha! Är ledig imorgon så bäddar väl ner mig med en kopp te (eller två) och kollar på någon bra film. På kvällen ska jag in till slottet på julmarknaden och fota. Har en fotouppgit där vi ska göra ett fotorepotage om en plats eller en händelse så tänkte att det kunde bli bra. Men nu ska jag lägga mig och sova, godnatt!
 
Allmänt | |
#1 - - Linn:

SV: Här är e toppen, vad ska du hitta på i helgen? :)
Något speicellt ^^

#2 - - Josephine Einarsson:

Svar: Tack :D. J, jag förstår det, :).

#3 - - AMANDA:

sv: Varsågod! Allt bra? :D

#4 - - Linn:

hoppas du får en superbra 1 advent :D
Allt bra?

Upp