30 oktober 2012

Halloj! Har haft fullt upp idag med att städa rummet och plocka ner listerna osv i mitt rum. Försöker få så mycket som möjligt klart idag så att vi kanske ska hinna tapetsera i helgen när vi kommer hem. Imorgon åker vi till Ullared och sen vidare till Göteborg och stannar där till fredag.

Förutom att fixa i rummet så har jag åtminstonde hunnit göra mina naglar lite fina. Kunde inte gå utan nagellack innan men har kommit ifrån det nu så det var ett tag sen. Nu måste jag packa och sen duscha. Hörs imorgon! ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Johanna Gustafsson:

sv: Bara bra :)

#2 - - Johanna Gustafsson:

sv: Tack så mycket!
Vart har du köpt nagellacket förresten? :)

#3 - - ~ SARABACKMAN:

SVAR: kul att du är med & tävlar om att bli Veckans bloggis! hör av mig sen när jag lottat ut :D

#4 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

snyggt :D

#5 - - Ellen:

Snyggt!!

#6 - - Kajsa:

Hej ha en bra dag.

#7 - - Ellen:

Snygg blogg! :D <3

#8 - - Lilly:

Hej! Jag har precis startat en tävling där du kan vinna ett iPhoneskal, som du själv designar! Vore jätteroligt om du ville delta :) KRAMIS!

#9 - - Vian:

kolla in min blogg&kommentera gärna :)

#10 - - T I F F A N Y:

Snygga naglar, har alltid älskat den trenden..

Upp