26 april 2013

Hejsan! Nu har det ju nästan gått en vecka sen jag skrev här sist, vad dåligt av mig! Men har haft fullt upp så har faktiskt inte haft tid. Har haft skoluppgifter att göra, träna, utvecklingssamtal, letat efter nya jeans i kaoset på bikboks rea igår utan hitta några bra, och nu har jag vart och handlat så köpte med mig två nya nagellack hem. Behövde ett nytt vitt och sen fick det bli ett rosa också. Så ska göra något fint av det. Men det får bli imorgon, nu ska jag gå och äta tacos. Typisk helgmat haha, men nu var det länge sen ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Bella :

så fina färger!

#2 - - felicia:

Kul med nya lack :)

#3 - - ADARAS.se - Where blog meets magazine!:

fina färger :D

#4 - - felicia:

Sv: hehe precis :)

#5 - - Annika:

SV: tack så mycket :)

#6 - - Bella :

sv: så lite så :)

#7 - - Emilia:

Svar: härligt! Med mig är allting bara bra ^^

#8 - - svea ~ maviedesvea ★:

NU ÄR VINNAREN AV VECKANS BLOGG UPPE PÅ BLOGGEN!
- Gå in och kolla om det blev just DU som vann denna vecka, om inte? Så är det bara att anmäla dig igen i samma inlägg!
http://maviedesvea.blogg.se/2013/april/vinnaren-ny-omgang-2-3-4.html#comment

#9 - - ♫♪ sandra:

fint!

#10 - - benedit ♥:

fina!

sv; härligt, min dag har varit toppen :)
vad har du gjort idag?
kram

#11 - - julia:

Vilka härliga färger, as snyggt till bruna händer! :)

#12 - - benedit ♥:

sv; okej, jag var på ullared med en kompis och sen sov jag över hemma hos henne :) har du haft en bra helg?
kram

#13 - - adelia:

jätte söt blogg! :)

#14 - - benedit ♥:

sv; härligt, min helg var super! :) vad gör du?
kram

#15 - - julia:

Fina färger ;)

#16 - - Johanna:

Fina färger :)

#17 - - Hanna:

Fina färger! :)

#18 - - Madeleine:

Den rosa färgen var fin!

#19 - - ☆Nnad's Blogg☆:

Dem där lacken är bäst =) Märket alltså ^^

Upp