Frukost

Godmorgon! Har varit ute med Elvis och precis ätit frukost. Har ju varit i Stockholm ett par dagar nu med klassen så kom hem igår kväll. Har inte haft med mig min dator så det är därför jag inte har bloggat. Men har haft det superbra och vi har varit på massa intressanta studiebesök. Tog lite bilder också så ska sätta mig och kolla igenom dom nu. Får se om det hamnar några här sen. Ha en trevlig lördag ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - Wilma:

Varsegod allt bra? :)

#2 - - Wilma:

Jodå det är bra :)

#3 - - Anonym:

såg gott ut :)

#4 - - Josefine Anerland:

Superfin blogg och superfina bilder!

#5 - - benedit ♥:

guud så gott, du tar så fina bilder! :)

sv; okej kul, jag har varit med en kompis idag :)
allt bra? kram

#6 - - linn:

Åh så gott!

sv: tack och detsamma!

#7 - - Josefine Anerland:

SV: Tack snälla du!

#8 - - Sandra:

Jättefin blogg & jättefina bilder! :)

#9 - - stina liffner:

GOOOTT!

#10 - - ♫♪ sandra:

gott!

#11 - - ELIN:

åh vad gott! :)

#12 - - Hanna Björkdahl:

Åååh, nomnom!! :D

VECKANS BLOGG-VINNAREN är uppe i bloggen! Vann du inte? Håll utkik, så kommer det snart upp en ny omgång!! :D

#13 - - Wilma:

Jo de är bra :)

#14 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig :) hade du en bra lördag?
kram

#15 - - Tina:

Vilken lyxfrukost! :)

#16 - - Lalitta & Victoria:

Jättefin header!!

#17 - - isabella:

åh vad gott det ser ut!

#18 - - sanne-madeleine:

åååh vad gott det där såg ut! kram

#19 - - Lalitta & Victoria:

Fina bilder!

SV: Varsegod! :)

#20 - - benedit ♥:

sv; jaa det var riktigt gott! :)
härligt, min lördag var jättebra :) hade du en bra helg?
kram

#21 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

Sv: typ Hemköp och Coop har. Dem är sjukt goda allihopa :)

#22 - - benedit ♥:

sv; tack så jättemycket! :)
härligt, min helg var toppen :) vad gör du?
kram

#23 - - △ ida.:

åh vad gott det ser ut att vara! De muffinsen ser ju helt fantastiska ut, hahah, typ svimmar :'D Måste göra de, är det bara chokladmuffins och sen de frukterna eller? c:

#24 - - Lisbeth:

Din blogg är jätte fin! :)

#25 - - Filippa:

Fina bilder :D

#26 - - Jazzmine:

Fin blogg du har! Jag gillar din header :)

#27 - - FridaFrida:

Jättefin blogg!!! Kolla in min? Och du kanske vill göra ett bloglovin' byte? http://havregryn.blogg.se/

#28 - - Jessica Fotar:

Vad gott det ser ut! :)

#29 - - ebba:

hoppas du får en jätte bra tisdag :)

#30 - - sanne-madeleine:

sv: gör så du :) allt bra? :)

#32 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på lite kommentarer! :) har du haft en bra tisdag?
kram

#33 - - FridaFrida:

SV: Jag blev nmr 88 :-)

#34 - - Anonym:

Åh så gott! Du har en så vacker blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sandra

#35 - - benedit ♥:

sv; härligt, jag med :) vad gör du?
kram

#36 - - felicia:

Gott :D

#37 - - Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.:

Jättefina bilder!

#38 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer :) allt bra idag?
kram

#39 - - Maja Sundqvist:

Super fin blogg! Allt bra med dig idag? :D

#40 - - sanne-madeleine:

sv: det låter bra de :) med mig är det sådär.. men det börjar bli bättre :) vad ahr du för dig? kram

#41 - - Maja:

- härligt! Det är super med mig :D

#42 - - Emma:

Fyy vad gott! Riktigt fina bilder :)

#43 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig :) har du haft en bra onsdag?
kram

#44 - - mergimtare ♛:

fiin blogg du har ♥,
kolla gärna in min hihi :)

#45 - - hanna:

fina bilder!

#46 - - Emilia:

Härliga bilder! :) allt bra idag då?

#47 - - Annika:

Gott :)

#48 - - Lilly:

Gud vad gott det såg ut!

#49 - - Frida:

Åh vilken fin frukost!

#50 - - felicia:

Gott :)

Upp