9 augusti 2013

Hejhej! Förlåt för att jag inte har bloggat på en vecka. Åkte hem från sommarstugan en snabbis förra helgen och så glömde jag datorn hemma. Så dumt! Men pappa kom hit igår så då tog han med den till mig. Vi var inne i Kalmar en runda igår också. Vi åt kinamat och gick lite på stan. Stadsfesten började ju igår, ska åka in dit imorgon med Lovisa. Har inte sett henne på nästan hela sommaren så det blir kul! Annars då? Sen jag hörde av mig senast har jag varit på grillkväll med släkten och så har Hilda varit här ett par dagar också. Mys! Vi satt typ och nördade serier hela dagarna, haha. Men nu ska jag ut och sätta mig i solen! Ha en bra dag!
 
Ps. Som ni kanske märkt så har någonting hänt med min design, ska försöka fixa det senare!
 
 
Bilder från we♥it.
Allmänt, Inspiration | |
#1 - - Malin:

såå fint med pastellfärger!!

#2 - - Sanna Widman:

Så härliga bilder :)

#3 - - benedit ♥:

fina bilder! :)

sv; härligt, det är toppen med mig :)
vad gör du? kram

#4 - - benedit ♥:

sv; åh ha så kul, jag svarar bara på kommentarer :) allt bra?
kram

#5 - - Malin:

-ja absolut! :) speciellt nagellack, då använder jag nästan bara såna färger :)

#6 - - Nathalie:

älskar färgerna! :)

hej sötis! kolla gärna in när jag sjunger här: http://nathaliepelz.blogg.se/2013/august/new-versionpricetag.html , skulle betyda jättemycket! kraam♥

#7 - - Lilly:

Gud vilka fina bilder!!

#8 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad ska du göra idag?
kram

#9 - - Camilla Nordstedt:

Härligt å höra, jodå det är bra här med! :D
Gör du denna måndags kväll då?

#10 - - benedit ♥:

sv; okej, jag gjorde glass och var hos min moster och lite sånt :)
vad ska du göra idag?
kram

#11 - - olivia ♡ - mode, foto & vardag.:

följer dig nu som 105, säg till när du följer mig!

#12 - - benedit ♥:

sv; åh vad mysigt, jag har vart på stan med en kompis :) allt bra?
kram

#13 - - Louise:

SV: Taack! :)
Är det bra med dig? :)

#14 - - Ann-Christine:

Åh dem nagellacken hade gärna fått flytta in hos mig! :)

Vill du göra bloglovinbyte? :)

#15 - - Felicia:

Fina bilder! Har du ett weheartit konto, vad heter du där? :)

Hoppas du får en bra dag!

#16 - - nicolinda.blogg.se:

Vad föredrar du att äta när du käkar kinamat? :D
Låter som en händelserik och härlig vecka ju!

Vilka serier nördade ni? hehe :D
Åh vilka härliga foton. Älskar färgerna!

#17 - - Ann-Christine:

sv: Toppen! Jag följer dig nu och blev nr 106, dudå? :D

#18 - - Sara - Hold on be strong:

Fina bilder :)

#19 - - hjjonsson.blogg.se:

Skitfin bildcollage! Blogllovinsbyte? :)

Upp