Cupcakes

Hejhej! Har haft Ellen på besök i två dagar nu. När hon kom hit igår ställde vi oss och bakade cupcakes. Varje gång vi började på en ny så kändes det som att det skulle bli världshistoriens fulaste cupcake, men att gick lösa med lite strössel och glitterglasyr, haha. Och riktigt goda blev dom också! Det är nog första gången vi två lyckas åstadkomma något bra i bakväg, en applåd till oss! Visst blev dom söta? ♥
 
Allmänt, Mat och annat gott | |
#1 - - Louise:

SV: Vad bra!
Det är bara bra med mig med! Vad gör du då? :)

#2 - - Malin:

åh men så fina!! :)

#3 - - Josphine:

Åh, gud så gott! :O :D

#4 - - Olivia:

men åh vad sötaa! :)

#5 - - benedit ♥:

åhh vad söta, ser jättegoda ut! :)

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad ska du göra idag?
kram

#6 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#7 - - Malin :

-ingen fara :p

#8 - - Louise:

SV: Hihi okej!
Jag ska faktiskt alldeles strax åka till stan. Har du några planer idag då? :)

#9 - - ♫♪ sandra:

gott!

#10 - - MartinaOlsson:

sv; härligt! samma här :)

#11 - - nicolinda.blogg.se:

Jag skulle lätt vilja beställa dessa! Så bra är de. Oerhört tjusiga. übersöta. Var de lika goda? Vad innehöll de? :D

#12 - - ˟ Photospiration:

Mums, dom ser ju jättegoda ut! :)

Svar: Tack så mycket! :)

#13 - - benedit ♥:

sv; okej, jag har varit med en kompis hela dagen :) vad gör du?
kram

#14 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Ser ju jättefina och goda ut. En stor applåd till er.

#15 - - Martin:

Riktigt söta cupcakes! :)

#16 - - ☆Z I N J A☆:

de ser fantastiska ut!

#17 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer :) vad ska du göra idag?
kram

#18 - - benedit ♥:

sv; åh vad mysigt! :) idag ska en kompis komma hem till mig :) har du haft en bra sommar?
kram

#19 - - hjjonsson.blogg.se:

Härlig blogg måste jag erkänna!
Sv; blev nr 107! :)

#20 - - Adriana Aroose:

va fina! ser jätte gott ut!

#21 - - Julia ♥:

Åh, vad söta! :)
kram

#22 - - benedit ♥:

sv; jaa det har gått så sjukt fort, men jag har haft en jättebra sommar ändå :) vad gör du?
kram

#23 - - Julia ♥:

allt bra? :)
kram

#24 - - -Nathalie:

ser hur gott som helst ut!

kika gärna in min frågestund. (har på vfm&bloggen)
och ställ några frågor. kram (:

#25 - - mina:

åh vad söta !

#26 - - Sara:

Åh söta cupcakes!!

#27 - - Josefine:

så söta!

#28 - - linah brown:

såå gott:D!

#29 - - frukallgren.blogg.se:

åh men vad söta! :)

#30 - - Hanna:

Ååh vad gott!

#31 - - agnesandersson:

åh, så fina!

Upp