27 december 2013

Hejhej! Har haft fullt upp denna veckan så har knappt hunnit tänkta på bloggen. Firade julafton här hemma med farmor och farfar, juldagen hos mormor och morfar med några av kusinerna och på kvällen åkte jag hem till Matilda och sov över. Igår åkte vi in till Karlskrona och gick på stan. Hittade ingenting på rean men köpte lite annat som jag behövde. Får se om jag hinner in till Kalmar nån dag också.
 
Idag är jag typ omänskigt trött. Känns inte som att jag har fått sova ut riktigt på hela veckan. Och idag när jag fick göra det vaknade jag straxt efter åtta och hörde att pappa satt och pratade i telefonen. Förstod ganska snabbt att han pratade med veterinären. Jag hödre också att Elvis låg utanför min dörr och det lät som att han låg och sov och snarkade jättehög, vilket han brukar göra så fattade inte vad som var fel så jag gick upp för att kolla. Såg då att han var vaken och att ljudet kom från hans mun när han andades. Det lät som att han höll på att kvävas och hans tunga höll på att bli blå. Så mamma och pappa fick åka in med honom till veterinären där han fick syrgas, lugnande medel, ta blodprov och röntgas. Dom hittade inget i hans hals i alla fall men den var svullen så han fick stanna kvar där. Hoppas att han blir bättre så han får komma hem imorgon igen!
 
Men men, har precis kollat på film och Victoria's secret fashion show 2013. Nu ska jag gå och baka nutella chokladbollar till kalaset imorgon. Det är ju trotts allt min födelsedag då! ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

Så fin bild! :)

#2 - - Lina Johansson:

- Så lite så!

Hoppas du får en bra dag :)

#3 - - Lina Johansson:

- Tack :)

Fin bild!

#4 - - ღ JOHANNA:

Svar: Åhh tack så jättemycket!

#5 - - Mildred Sköld:

Åhh hur var programmet??

Svar: Det var bra! :D
Sandra

Upp