Julgodis

Bara jag som tycker att tiden går sjukt fort just nu? Känns som att November gick på två veckor, och nu är det redan första december och första advent. Har lite att se fram emot denna månaden i alla fall. Julafton, min födelsedag och nyår. Och jag börjar faktiskt längta lite efter snön också. Brukar alltid få sån ångest när det börjar bli vinter, men i år tycker jag faktiskt att det ska bli lite mysigt. Just nu är jag jättesugen på att börja julbaka, måste egentligen städa mitt rum idag men satte mig och kollade på julgodis på we heart it istället. Åh jag vill baka nu! Får ta en adventsfika och tända första ljuset ikväll i alla fall ♥
 
Allmänt, Inspiration | |
#1 - - nicolinda.blogg.se:

Vilket lyckorus man får av detta inlägg! Tack för det. Åh vad kul med julgodis :D Sweet.

Jag håller med dig angående att November kändes som två veckor eller så.. Galet snabbt gick det! :)

Glad advent! Hehe :D

#2 - - malin:

jag håller med dig, det går sjuuukt fort! fattar inte vart tiden tar vägen :o

#3 - - malin:

-på bion såg jag catching fire för en andra gång :D

#4 - - Lara&Lucy^^:

härliga bilder!

#5 - - EMMAWHO:

December är så himla mysigt :)

#6 - - Moa:

Ja känns verkligen som att november flög iväg! Att det är jul om 12 dagar är lite overkligt!

#7 - - Moa:

Sv; Ja det är ju det! Haha fick lite julkänslor imorse när mina rektorer stod i morse och sjöng julsånger och delade ut lussebullar när man kom in! :D

#8 - - Agnes Bjurek:

Muumms med julgodis! :)

#9 - - Celine:

Jag tycker att tiden har segat haha!

Upp