Hemma igen

Heej! Nu är jag hemma från Österrike igen! Har haft det superbra, förutom att jag har varit lite småsjuk halva veckan, men men. Vi försökte komma upp tidigt varje dag då backarna var som bäst, och så fick vi en riktigt solig och härlig dag då vi kunde sitta utanför en stor igloo och dicka varm choklad. Riktigt härligt! Synd bara att det inte blev fler sånna dagar. Men det har som sagt vart toppen i alla fall. Men nu är det ändå ganska skönt att vara hemma igen. Efter att ha suttit på en buss nästan ett helt dygn är sängen skönare än nånsin, ska bara ut med voffe en runda sen ska jag bädda ner mig och kolla på PLL. Åh vad jag har saknat det!
 
Här är lite biler från veckan.
 
Allmänt | |
#1 - - Sofi:

Oh vad härligt med österrike där har jag också varit och åkt skidor så himla fint där!!

#2 - - Lalitta:

Allt bra?

#3 - - Sofie:

härligt :) mysiga bilder!

sv: tack så jättemycket! :)

#4 - - benedit ♥:

härliga bilder! :)

sv; hihi ja :D min helg var toppen, din då? :)
kram

#5 - - Cajsa, Celina & Julia:

Vad mysigt! :)
Hur mår du?

#6 - - Lalitta:

sv: Här är det bra!! :)

Tack!

#7 - - Maria Larsson:

Hej! Var gärna med i min tävling där vinsten är ett presentkort värde 1000 kronor! http://shoemania.se/2013/february/tavling-vinn-presentkort-varde-1000-kronor-hos-footmallse.html (Ber om ursäkt om du fått den här kommentaren förut)

#8 - - Sanna Svedin:

Veckans blogg är nu dragen!
Kolla om du blev vinnaren och anmäl dig till den nya omgången!

http://gottagetdown.blogg.se/2013/february/vinnaren-och-ny-omgang-2-3.html#comment

#9 - - Michaela Magnusson:

Det verkar vara poppis att åka dit :) min kompis var där hela förra veckan :)

#10 - - Liborius:

superhärliga bilder:)

#11 - - benedit ♥:

sv; härligt :) jag är påväg till skolan, vad gör du själv? :)
kram

#12 - - MADDISENJ:

Jo tack det är bra med mig. härliga bilder

#13 - - Liborius:

tyck gärna till om min outfit idag:)

#14 - - elin stridh:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

#15 - - Celine:

Vad härligt det ser ut! :D

Upp