New iphonecase

 
 
Vann ett egendesignat iphoneskal från everstuff.se för ett tag sen så fick hem det medans vi var iväg. Är supernöjd med det! Vill göra ett med egna bilder någon gång också.
Allmänt | |
#1 - - benedit ♥:

åh vad fint! :)

sv; okej, jag svarar på kommentarer :) allt bra?
kram

#2 - - Michaela Magnusson:

Det var nice! :)
- Jaa visst är dem! :)
Lägger du till mig så lägger jag till dig! :D

#3 - - Michaela Magnusson:

- 82 :D

#4 - - ♫♪ sandra T:

fint!

#5 - - elin stridh:

åååååååååh vill ha kan inte du vara söta o mejla mig bilden du använde? :)

förestne följer dig nu din tur :D

#6 - - elin stridh:

åh tack fast har inte fått nått mejl. kanske gav fel? :D

#7 - - Maolion:

Men gud vad snyggt skal! :D

#8 - - m:

nää vad fint! :')

#9 - - amanda:

vilket fint skal!

#10 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är bara bra med mig :D vad gör du?
kram

#11 - - Nathalie:

Så lite så :)

Åh vad fint!

#12 - - Nathalie:

Så lite så! Ska ta en titt på hemsidan och se om jag hittar något :D

#13 - - amanda:

sv: lycka till!
ha en bra kväll :)

#14 - - julia:

Gud vad fint!

#15 - - benedit ♥:

sv; okej, jag har nyss pluggat klart :D haft en bra tisdag?
kram

#16 - - Diana♥:

Jättefin blogg!

Gud vilket fint skal! :D

#17 - - Diana♥:

Sv; Så lite så, haft en bra kväll? :D

#18 - - benedit ♥:

sv; härligt, min dag var toppen :) händer imon då?
kram

#19 - - amanda:

sv: varsågod :)

#20 - - amanda:

Hur är det med dig? :)

#21 - - Victoria:

Vilket fint skal!!

#22 - - ebba:

jag har just nu ett tips/erbjudande på bloggen , kika gärna in och kolla vad det är :)

#23 - - Victoria:

SV: Tack!! Allt bra? :D

#24 - - Diana♥:

Sv; Det är bra här med! :)

Haft en bra dag?

#25 - - Sofie:

Nej men gud vilket sött iPhone skal, hur gulligt som helst!

Vilken fin blogg du har föresten, den är verkligen hur fin som helst! Älskar verkligen designen! Har du gjort något speciellt idag?
Hoppas att du har haft en super fin dag idag!
Många kramar /S

#26 - - Victoria:

SV: Hoppas du blir frisk snart!! Jag mår bara bra!! :)
Görs?

#27 - - benedit ♥:

sv; okej, samma här hihi ^^ haft en bra tisdag?
kram

#28 - - amanda:

sv: krya på dig! med mig är det bra :)

#29 - - Victoria:

SV: jag svarar på kommentarer :)

Ha det så bra!!!

#30 - - amanda:

sv: varsågod :)

#31 - - benedit ♥:

sv; okej, jodå min dag var bra :) vad gör du?
kram

#32 - - Isola:

Super fint skal! Synd man inte har iphone ibland asså!

#33 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Snyggt! :D Kramisar Carro

#34 - - benedit ♥:

sv; okej, jag med :) händer imon?
kram

#35 - - ★ E D I T H ★ :

åh vilket fint skal!
Vad ska du göra idag? ^_^
Kraaam!

#36 - - Rebecca:

så fint :)

#37 - - liborius:

fint!

#38 - - nathalieglenn.blogg.se:

Åh vilket gulligt!

#39 - - E M E L I E:

sockersött!
kram

#40 - - Sofie:

Oh, tjusigt!!

#41 - - Emmaholm.se:

Himla fint skal!

#42 - - Dilin:

fin!:)

Upp