18 juli 2013

Godmorgon! Vi åkte hem från sommarstugan i tisdags så passade på träffa Hilda igår. Var riktigt kul att träffa henne för hade inte sett henne på typ sex veckor för hon har varit i USA, och sen har jag inte varit hemma sen hon kom hem. Vi skulle egentligen åkt in till veterinären med Elvis igår också. Han lite problem med sina öron så vi får åka in ibland och låta dom kolla på dom. Men dom hade ingen tid igår så vi får åka in i eftermiddag istället. Sen åker vi tillbaka till stugan igen och stannar över helgen. Ha en bra dag! ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Malin:

ååh så söt!!

#2 - - ♫♪ sandra:

söt vovve!

#3 - - ♫♪ sandra:

tack snälla :)

#4 - - Malin:

-ja absolut! :)

åh tack du!! :)

#5 - - Magda:

aww sååå söt hund! :3 jag smälter :) allt bra med dig! jätte söt blogg har du! <3

#6 - - Emilia:

Hur har din dag varit då? :)

#7 - - VilmaLindberg:

Nej, va söööt! :)

#8 - - benedit ♥:

åhh vad söt :)

sv; härligt, det är toppen med mig! :) vad har du gjort idag?
kram

#9 - - Dana :

vad söt!! :)

#10 - - Ida ♥:

Åååh vilken sööting! Mycket fin bild :)

SV: Hihi tack så mycket! Jag med hihi, japp det är köpt på Ullared! :) kram

#11 - - Magda:

sv: så bra bra! med mig är det sjukt bra med! ;) händer i helgen?

#12 - - olivia ♡ - mode, foto & vardag.:

så fin blogg du har!

- lust med ett bloglovin'byte?

Upp