Godmorgon

Godmorgon! Pappa åkte hem en sväng igår och när han kom hem så hade han med sig lite nya fototidningar till mig som vi beställde för ett tag sen. Dom sålde ut utgångna nummer på hemsida, minns tyvärr inte vilken för ungefär 30kr. Hittade dom inte förens jag skulle gå och lägga mig igår för han hade lagt dom under min datorväska utan att säga något, haha! Så ska sätta mig och kolla lite i dom nu innan jag går upp. Sen ska jag och mamma baka för i eftermidda kommer våra kusiner. Dom ska ta med mat så vi ska grilla och sen sover dom här inatt också. Blir nog mysigt! Ha en bra dag ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - Annika:

SV: tackar c:

#2 - - benedit ♥:

kul! :)

sv; jaa, längtar så mycket! :D
japp det gjorde jag, ska visa det i ett inlägg sen :)
härligt, min fredag var superbra! :) vad gör du?
kram

#3 - - Altin:

Gör du dina designes själv?

#4 - - benedit ♥:

sv; okej, jag kom precis hem och svarar på kommentarer nu :) allt bra?
kram

#5 - - ♫♪ sandra:

nice!

#6 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig också :) vad har du gjort idag?
kram

#7 - - altin:

härligt!

#8 - - benedit ♥:

sv; okej vad kul, jag var med en kompis på stranden och sen hälsade jag på hos min mormor & morfar :)
hade du en bra helg? kram

#9 - - benedit ♥:

sv; härligt, min med! :) vad ska du göra idag?
kram

Upp