Lite nytt

Lite nya saker från förra veckan. Armbandet hittade jag på en marknad och kläderna är från en second hand i Kallinge som jag och Josse åkte till. Ett virkat linne, en rosa trörja med spets och ett par gråa jeans. Allt för 60kr! Är extra nöjd med byxorna, brukar ha så svår för att hitta några som passar. Men dom här var perfa ♥
 
 
Shopping | |
#1 - - F R I D A - M A R I A:

Åh, vilket sött armband!

#2 - - benedit ♥:

fint! :)

sv; åh önskar att det var bra väder här också, fast det ser ut att börja regna när som helst typ :/
jag har inte gjort särskilt mycket idag, fixat med bloggen bara :) allt bra?
kram

#3 - - ♫♪ sandra:

fint!

#4 - - Madelene:

De är vad man kallar ett riktigt kap :D

#5 - - N E L L I E:

SV: Ja okej,luktar den gott? :)

#6 - - Kaffehörnan:

Riktigt snyggt

#7 - - felicia:

Snyggt :)

#8 - - N E L L I E:

sv: ja okej,love spell har jag med :)

#9 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är bara bra med mig också :) vad gör du?
kram

#10 - - tessan:

sv: Tack så jätte mycket fina du! :)

#11 - - Dana :

fina saker :)

#12 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer och tittar på tv :) allt bra idag?
kram

#13 - - Ida ♥:

Åh snyggt! Har med de armbandet :'D älskar det!

Sv: Å tusen taack!! Taack det ska jag testa, tusen tack för hjälpen :D kram

#14 - - Denise Wallin:

Jättefint alltihopa! :D Kostade allt tillsammans 60 kr?! Secondhand ♥

#15 - - Johan:

Snyggt armband.

Upp