Ny design

Har fixat lite med bloggdesigenen idag. Vad tycks? Hade egentligen tänkt mig något annat, lite somrigare med mer färg. Men det blev att jag körde på samma stil som innan i alla fall. Jag kunde inte riktigt bestämma hur jag vill ha det så det blev ingen jättestor skillnad. Men det får va så sålänge. Kände att jag ville ha något nytt.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Linn ♡:

gjort idag? :)

#2 - - Linn ♡:

sv: tittat på serier och varit i stallet, men finns inte så mycket mer å göra när de är svensk sommar (spöregn) haha! ^^ xx

#3 - - Alexandra:

Vad fint det blev! :)

#4 - - benedit ♥:

vad fint det blev :)

sv; hihi jaa :D härligt, jag med :) vad gör du?
kram

#5 - - ♫♪ sandra:

fint!

#6 - - Sara Bevin :

Fin blogg! :)

#7 - - Evelina:

fint det blev, älskar headern! :D

#8 - - Jessica Ahlström:

Hur fint som helst!! :D

#9 - - benedit ♥:

sv; okej, jag åt nyss frukost :) allt bra idag?
kram

#10 - - Andrea:

Sv: Vad roligt! :) Hur gammal är din cavve? :)

#11 - - Andrea:

Sv: Han är 4 år men han verkar tro att han är en valp x)

#12 - - Cajsa:

Hej! Fin blogg! Besök gärna min blogg och var gärna med i Veckans Blogg! Kramar Cajsa :D

#13 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig! :) vad ska du göra idag? :)
kram

#14 - - Lilly:

Herregud vad fin designen blev, älskar den!

#15 - - benedit ♥:

sv; okej vad mysigt, jag har varit på stan idag :) hade du en bra fredag?
kram

#16 - - Ronja & Caroline:

Svar: Va tråkigt hoppas ni hittar något! :)
Jag ska till Grekland och Caroline ska till Frankrike! :D

#17 - - Ida ♥:

Fint!! Älskar bakgrunden, vart är den ifrån? :D

SV: Tusen tack! Åh tack detsamma :) kram

#18 - - Ida ♥:

Sv: varsågod! jaha okej tack för svaret! hur gör du bakgrunden? :D typ hur stor bred och höjd? har alltid velat göra en bakgrund o så, men har inte fattat riktigt :D tacksam för svar! :D

Upp