19 juni 2013

Hejsan! Min dator la av i söndags och lyckades inte få igång den innan idag. Den bara dog sen har jag inte kunnat starta den igen eller ladda den så åkte in med den till skolan idag. Och när jag väl kom in så startade den med engång. Så himla typiskt när jag har försökt här hemma i flera dagar!  Haha, men är glad att den fungerar i alla fall, blev lite orolig eftersom att jag att allting på denna datorn. Fick bara låta den stå och ladda i skolan en stund så gick på stan lite så länge. Skulle in och köpa en ram som jag kunde sätta en bild på Elvis i. Visst blev det fint? Nu ska jag sätta mig och kolla på det nya avsnittet av PLL ♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - Felicia:

Sv: Okej! Jag ska inte göra nått speciellt i sommar. Vara med kompisar och bada och så :)
Följer dig på weheartit nu :)

#2 - - ctinas:

sv: tack snälla, detsamma! :) Dina headerbilder är fantastiska!

#3 - - Olivia Magnusson:

Åh va fin hund :D
kramis ♥

#4 - - LOVISA [ foto & vardag ]:

Sugen på att bli organiserad och ta tag i skolan efter en skön och lång sommar? Med en almanacka från http://www.personligalmanacka.se/SE/ kan du det. Du har chansen att vinna en almanacka i valfri storlek som du själv kan designa. Låter det intressant? Gå in på min blogg för mer information.

Förlåt om du inte gillar denna typ av kommentarer

#5 - - Maria:

vackert :)

#6 - - benedit ♥:

åh vad söt! :)

sv; härligt, min helg var superbra :) vad gör du?
kram

#7 - - Amanda [SPONTAN]:

Det blev superfint :)

#8 - - angelica:

vilket fint foto där :)

#9 - - Sofia:

men så fint!

#10 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer och pratar med en kompis :) har du haft en bra dag?
kram

#11 - - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Åh så fint! Och så fin tapet du har! :)

SV: Tackar! :)

#12 - - Olivia Magnusson:

sv: åh tusen tack :D
kramis♥

#13 - - Olga:

Nej så söt och vacker bild på din hund haha! :D

#14 - - Amanda [SPONTAN]:

SVAR: Tack så mycket :) Fick svar från några bloggläsare att de heter lupiner :)

#15 - - Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,träning,vlogg:

åh vad fint :D

sv: tack :D tyckte det var en rolig ide att göra en fjäril av tårtan ;)

#16 - - benedit ♥:

sv; härligt, jag med :) vad ska du göra imorgon på midsommar?
kram

#17 - - vanja:

så söt vovve :)

#18 - - Sofie:

Fiiint!

#19 - - A G N E S:

sv: haha okej, jag har vart med en kompis och i stallet, tyck gärna till i mitt senaste inlägg sötnos! <3

#20 - - Linda [fotoblogg]:

Hur var din midsommar? :)
Nu har jag länkat dig i ett inlägg som tack för att du röstade på mig i Ainas fototävling. Vann tävlingen och är verkligen jätte glad! Tack för att du var så snäll och röstade! :D http://lindassphoto.blogg.se/2013/june/tack-for-att-ni-rostade-2.html#comment

#21 - - Sophie:

Vilken fin blogg du har! Gillar verkligen designen och headern :)

#22 - - Annika:

Fint :)

#23 - - michelle mariolina:

Ja det blev ju superfint! Jättefin ram till en fin bild! :)

#24 - - Emme:

Åh PLL<3
Älskar verkligen din tapet, och inredningen ^^ Vart hittar du stilen på möblerna osv, affärerna då :3
Kramis!

#25 - - JOSEFINE ANDERSSON:

aww vilken söt vovve! en sån har ju jag oxå :D

sv: Åh men shit, tack så himlans sötnos!
PUSS

Upp