PLL today

 
Åh kan inte vänta, säsong 4 av Pretty little liars kommer ju ut ikväll! Gaah, och så har det börjat en ny säsong av 90210 också! Plus Vampire diaries så kommer jag ha en bra seriersommar ♥
 
Förövrigt så var jag på picknick igår med några tjejer från klassen. Vi hade med oss filtar och gick och köpte jordgubbar, hallon och fika och satte oss ute i solen. Riktigt mysigt! Idag ligger jag däremot hemma och plågas av soleksem eller nått. Det syns inget men det kliar som fan rent ut sagt över hela ryggen så fort jag rör mig. Har knappt kunnat sova någonting i natt pga det så stannade hemma idag. Känner ändå att jag får mer gjort hemma än i skolan just nu när vi inte gör något på lektionerna. Men men, imorgon är jag ledig i alla fall och sen är det bara en skoldag kvar innan skolavslutninngen! Ska bli så underbart med sommarlov!
Allmänt | |
#1 - - Malin:

åh, ska bli så kul att se PLL :D

#2 - - Malin:

-hihi :D Så taggad för det slutade ju så spännande! :D

#3 - - Malin:

-jaa jag med! :D

#4 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Åh tack så jättemycket!
Allt är bara bra med mig, hur är det själv?:)

#5 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Roligt att du är med och lycka till:)

#6 - - moufieeh ♥:

kul! :)

sv; härligt, jag med :)) vad gör du?
kram

#7 - - Tilde Ögaard:

Åh jag är riktigt taggad på att se PLL! :)

#8 - - A G N E S:

sv: åh mysigt, shoppat. har du en bra sommar? :D

#9 - - moufieeh ♥:

sv; okej, jag ser på family guy :) har du haft en bra tisdag?
kram

#10 - - Lilly:

Himla fin bild!

#11 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Åh, har du sett det nya PLL?:D

#12 - - Berta K:

Sv. Jag har nyss kollat på PLL och nu så ska jag snart till stallet :)

#13 - - moufieeh ♥:

sv; åh tack! :D okej, min tisdag var bara bra :)
vad gör du? kram

#14 - - moufieeh ♥:

sv; okej, jag tittar på tv :) har du slutat skolan än? :)
kram

#15 - - Linn:

gah, det måste man ju se!!

#16 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Åh det var såå bra!!:D

#17 - - Saga:

Sv: Skönt!
Haha du får hålla ut bara två dagar kvar! :)
Kram!

#18 - - Isabell Lundqvist:

underbart med sommarlov :)

#19 - - Amanda Karolina Erika:

Älskar Pretty Little Liars! Allt bra?

#20 - - Emelie Petersson:

Det är många som har väntat på de avsnitten ;-)

#21 - - Linn Ahlex:

Jag längtar till TVD!!! <3

#22 - - Sicktwisted - Moa :

Det var så bra! Jag ääääälskar PLL! :D

#23 - - Emma:

pll! så bra, synd bara att jag knappt hinner kolla på det.. :)

#24 - - A G N E S:

sv: jaha haha, okej. ja underbart, jag har ju lov, fick det onsdags :D

#25 - - linda:

Åh PLL är så bra! :D

Upp