Sommarlov!

Nu är det äntligen sommarlov! Spenderade förmiddan på skolan med klassen sen har jag varit på stan med familjen och ätit kinamat. Det har blivit lite av en tradition på skolavslutningen. Imorgon åker vi ner till sommarstugan igen, så ska jag hem till min kusin på eftermiddan. Ska upp tidigt imorgon så ska gå och lägga mig nu. Godnatt! ♥
 
 
Har letat som en tok efter strumpor med spetskant den senaste veckan för jag ville ha det idag till mina lita skor. Slutade med att jag fick sätta mig att göra ett par själv, men det blev ju lika fint ändå.
Allmänt | |
#1 - - Ruchira:

Så himla fina bilder!

#2 - - ♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: Verkligen!!

#3 - - moufieeh ♥:

vad fint! :)

sv; hihi ja! :) vad ska du göra idag?
kram

#4 - - Jarina:

Svar: Tusen tack Sandra! :)

#5 - - Jenny:

Jätte fin blogg du har!

Funkar ju att göra sånt själv, men det blev ju fint ändå!

#6 - - Sanna Widman:

Hejsan! :)
http://fotbollssanna.blogg.se/2013/june/veckans-vinnare-ny-omgang-2.html#comment
vinnarna är dragna, kika in och anmäl dig gärna igen! :) även vinnarna får vara med igen :)

#7 - - c:

Hej ! Svara gärna på dagens fråga på min blogg om Kenzas nya märke IvyRevel! Ser fram emot att se vad du har för åsikt :) Kram :)

#8 - - KMstyle:

tycker det är superfint med spetsstrumpor i klackskor :)

#9 - - Annika:

Åhh, snygga skor <3

#10 - - Sicktwisted - Moa :

Sv; Tack så mycket.. det är en ny favorit i garderoben! :D

Vad har du gjort för kul denna lördag? KRAM!

#11 - - moufieeh ♥:

sv; okej, jag är med en kompis :) allt bra idag?
kram

#12 - - ▲Ammie▼:

Jättefin blogg du har! :)

#13 - - Sicktwisted - Moa :

Sv; härligt! Jag var i stan och käkade middag med bästis! :D Ha en toppen söndag kraaaam!

#14 - - josefin ♥♥:

Vad fint det blev :)

#15 - - A G N E S:

veckans blogg är nu avslutad, kika in och se om just du vann, anmäl dig gärna igen, massa kramar! <3

#16 - - A G N E S:

sv: ja :D mysigt, vad har du gjort hittills? :D

#17 - - moufieeh ♥:

sv; ja ellerhur! :)
härligt, det är toppen med mig också :) har du haft en bra helg?
kram

#18 - - Olivia Magnusson:

Åh va söta :D
kramis♥

#19 - - Sarah:

Riktigt fin bild!

#20 - - Caroline:

Jättefin blogg och underbara bilder :)

#21 - - michelle mariolina:

Nu följer jag dig på bloglovin och jag blev nummer 97! Följ gärna tillbaka! :D

#22 - - Amanda Karolina Erika:

Toppen här också!

#23 - - Linda [fotoblogg]:

Härligt med sommarlov!
Skulle du kunna vara jätte gullig och göra mig en tjänst som endast tar några sekunder? Rösta då på nummer 13 i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment man röstar i en "röstruta" längst ner i inlägget. Som tack får de som röstar en länk, om de skriver att de gjort det i mitt senaste inlägg! :D Kram

#24 - - ottilia:

åhh, sååå fint! :)

#25 - - Louise:

Måste bara säga att du har en väldigt fin blogg, fick ett leende så fort jag kom in på den. Himla fina bilder !!:)

Upp