28 mars 2013

Stressade asmycket imorse för att hinna med bussen men när jag nästan var framme fick jag veta att min första lektion var inställd. Så då vart de bara att gå hem igen, haha. Orkade inte sitta i skolan två timmar och vänta på nästa lektion så va bättre att gå hem igen. Funderar på att gå och göra en smoothie och kolla på nån serie innan jag går igen. Har bara en lektion sen så sen tar jag lov!
 
 
Min nya tröja som jag köpte här om dagen, älskar den!
 
Allmänt | |
#1 - - karen gainza:

Tack detsamma!:)

#2 - - Sophia:

Så sjukt fin blogg! :)

#3 - - Ebba:

Sv; tack så mycket :) Härlig tröja!

#4 - - Lalitta & Ivy:

Fin tröja!

#5 - - Lalitta & Ivy:

sv: hihi ja! :)

Varsågod!

#6 - - Anonym:

fin bild:)

#7 - - benedit ♥:

fin tröja!

sv; okej, nä inte jag heller ska väl mest vara med kompisar och så :) allt bra idag?
kram

#8 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är bara bra med mig :) haft en bra torsdag?
kram

#9 - - Aurora:

Hej! Var med i nya omgången av Veckans Blogg och kolla om du vann förra veckans :)
http://aui.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v13.html#comment

#10 - - ♫♪ sandra:

fin bild!

#11 - - Linnéa:

SV: åh vad glad jag blir, tack!

#12 - - benedit ♥:

sv; härligt, min med! :) vad gör du?
kram

#13 - - Hanna:

Fin! :)

#14 - - benedit ♥:

sv; okej, jag ska strax ut :) händer idag?
kram

#15 - - J O Y ▲:

Så himla fin tröja!

#16 - - behiye -14 år & modebloggare :

så fin tröja! :)

#17 - - Enea:

Åh, så fin tröja! Vart hittar man den? :)

Upp