Easter nails

 
Har fixat mina naglar idag. Ville ha dom lite påskiga, men orkade inte fixa så mycket så fick bara bli en kanin. Nu ska jag hem till Hilda, vi ska ha filmkväll med massa gott sen. Ha det bra!
Nailart | |
#1 - - aina [fotoblogg]:

Ursnygga naglar! :)

#2 - - Sophia:

sv: javisst kan jag det, följ mig och säg vilket nr du blev, så gör jag detsamma sen! :)

#3 - - benedit ♥:

vad söta! :)

sv; okej, jag har bara tagit det lugnt idag :) allt bra?
kram

#4 - - Annster:

Minst sagt :)

#5 - - Elsa:

Gud vad fina naglar!

#6 - - Emma:

Helt underbar blogg!!
älskar designen :D

vad hittar du på nu under påsk helgen?

#7 - - Mikxki:

Riktigt snyggt :)

#8 - - Victoria:

Vad fina!! :)

#9 - - Pouline:

sv: tack så mycket! xx

#10 - - Lilly:

Guuud vad söta!

#11 - - Hanna:

Söta naglar! Tänkte själv göra en kanin på ringfingret men den blev sjukt ful haha. :)

#12 - - Sofie:

Underbara :D

#13 - - EVELINA:

Vad sött med kaninen - jättesnyggt! =)

#14 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Oh vad fina :) Kramisar Carro

#15 - - Anonym:

fina!:)

#16 - - Alice:

Jättesnygga!

#17 - - Elle:

gulliga naglar! :D hoppas du haft en bra påsk!

#18 - - :

sött motiv på nageln :)

#19 - - Lowa:

Åh, så otroligt fina naglar! Önskar jag också kunde måla så fint ;) kram!

#20 - - ELIN:

åh vad gulliga!

Upp