Sugar lacquer

 
Mitt nyaste nagellack som jag köpte i Stockholm. Jag älskar det! Brukar vanligtvis byta nagellack 2-3 i veckan, haha, men detta har jag faktiskt bott i sen jag köpte det för snart två veckor sen. Det sitter så bra och är lätt att fylla i om det lossnar lite någonstans. Har inte brytt mig om ta på något topplack innan för jag gillade den sandiga känslan. Men efter att jag tog bilden idag så testade jag det blev ännu snyggare. Glittret och färgen kom fram mycket mer. Så fint! Ni hittar det på Kicks.
Nailart | |
#1 - - jacqueline.:

sv: Vad roligt! Hur gammal blev hon?:)
ska träna och träffa vänner:)

#2 - - Amanda:

Jag med. Åh så himla snyggt! Finns det i guldglitter också?

#3 - - Mickis:

Snyggt! Hur mycket kostade den? :)

#4 - - isabellaa:

Så himla snyggt! & älskar din header så himla fina bilder :D

#5 - - jacqueline.:

sv: Hur gammal är du då?:)

#6 - - Amanda:

Okej, men lila är ju också supersnyggt! Hur mycket kostade det?

#7 - - jacqueline.:

så du har gått ut gymnasiet?:)

#8 - - jacqueline.:

menade nästa år, såklart!:)

#9 - - jacqueline.:

sv: Vad går du för program?:)

#10 - - Julia ♥:

Fin blogg! :) bloglovinbyte?

#11 - - Julia ♥:

Följer dig nu och tror jag blev nr 111 :D

#12 - - ♫♪ sandra:

fint!

#13 - - jacqueline.:

sv: Ja det gör jag!:) Åh vad kul, funderade faktiskt på att gå media!

#14 - - Camilla:

Hejsan! tänkte bara berätta att jag har en liten tävling på bloggen :) kika in :)

#15 - - Damaris Vicencio:

Såå fiint!

#16 - - Milina:

Snygg färg!

#17 - - HJJONSSON:

Snyggt!!

#18 - - Anonym:

snyggt :)

#19 - - Amanda:

Okej. Tack för svar!

#20 - - malin:

åh vad fint! :)

#21 - - BATT:

snygga naglar <3

#22 - - emelie:

Läcker färg! :)

#23 - - malin:

-haha ja det gör ju det! ;) gillar inte morgonar :')

#24 - - benedit ♥:

Åh vad fint, räckte det med ett lager? :)

Sv; jaa hon är grym :D

#25 - - Josephine:

Vilket snyggt! :D

#26 - - Milina:

Tack!

#27 - - emelie:

svar: hehe så lite så.
Haft en bra helg?

#28 - - benedit ♥:

sv; hihi ja :D

#29 - - Anonym:

Dagens blogg är avslutad, kika in om det var du som blev dagens blogg, om inte, va gärna med igen! XOXO. http://fames.se/hjjonsson/vill-du-bli-dagens-blogg-2/#comments

#30 - - Dana :

åh vad snyggt!

#31 - - aina [fotoblogg]:

Gud vilket snyggt nagellack :)

#32 - - Fatma:

snyggt!

#33 - - Chelsea :

Åh vad fint det var. :)

#34 - - kornelia grönvall:

sv- sorry för sent svar men tack så jätte mycket!

åh vad fint!

#35 - - ♫♪ sandra:

fint!

#36 - - Amanda:

så snyggt!! :D

sv: ja det är så gott :) kram

#37 - - e l i n ♡:

Så snyyyggt! :)

Sv: Tack! Jag älskar skorna!! :D

#38 - - Sofie - It's all about rock and roll:

Vad kostade lacket? Skitfint ju!

#39 - - Kajsa:

Riktigt snygga naglar! :D

#40 - - yasmin&neui:

Frågestund nu på vår blogg! Du får gärna ställa några frågor till oss, kram! <3

#41 - - Annika:

Snygga naglar :D

#42 - - Anonym:

super snyggt=)

#43 - - F R I D A - M A R I A :

Så läckert lack!

#44 - - Alice:

Jättefin blogg!

Upp