11 september 2013

Hej! Har suttit med ett skolarbete nästan ända sen jag kom hem. Är så trött nu och så har jag mer att göra som måste vara klart tills imorgon. Vills helst bara gå och lägga mig och kolla på en film eller nått. Tog en liten paus nu i alla fall och har plockat fram kläder till imorgon, har skolfoto då så känns bäst att bestämma vad jag ska ha på mig nu så jag slipper tänka på det imorgonbitti. Men nu måste jag fortsätta plugga. Bilderna är från i måndags när jag och Lovisa fotade.
 
Allmänt | |
#1 - - isabella:

åh vad fina bilder! :)

#2 - - Kajsa:

Åh vad fin du är!

#3 - - hjjonsson.blogg.se:

vacker!

#4 - - Olivia Gustavsson:

fina bilder :)

#5 - - malin:

så sjuukt fin!!

#6 - - Madelene Englund:

Härliga färger i bilderna:D

#7 - - Martin:

Fantastiska bilder! Vackra människa! :)

#8 - - benedit ♥:

åh så fin du är!

sv; härligt, det är toppen med mig :) har du haft en bra vecka hittils? :)
kram

#9 - - liborius:

duktig du är!

#10 - - Josephine:

Åh, så fina bilder! :)

#11 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

men åh så fint!

#12 - - Sara:

Fina bilder!

Okej, hoppas du får en bra dag i skolan! :D

#13 - - malin:

-ja precis, jag också!:)

#14 - - Nora:

Sv; Varsågod :D !!
Åhh så fina bilder :)

#15 - - elin wahlberg:

jättefina bilder!

#16 - - Sarah:

Fiiiina du!

#17 - - Elisa:

SVAR: åh tack så mycket!

Sjukt fin är du!

#18 - - Josefine Anerland:

Otroligt härliga bilder!

#19 - - Anonym:

super fina bilder!

Svar: Tack! :)
Sandra

#20 - - Lovisa Ivarsson:

Men åh, vad söt!

Upp