24 september 2013

Hej nu är jag hemma igen! Har haft en riktigt bra helg i Stockholm. Vi spenderade största delen av fredagen på Skärholmen innan vi fick lägenheten sen tog vi en liten runda på stan när vi kommit fram. Resten av dagarna har vi drivit runt på gatorna och shoppat, varit på bio ( White house down, riktigt bra film! ) och så var jag och mamma på Jean Paul Gaultiers utställning också. Så bra! Vet inte riktigt vad jag ska säga, vissa kläder var så vakra och andra helt sjuka. Och dockorna som kläderna satt på, vet inte om jag ska ge mig på att försöka förklara det här. Men nästan alla dockor hade varsin projektor som lös på deras huvuden så dom fick ansikten som rörde sig. Vissa stod till och med och pratade och sjöng. Hittade video om det är någon som skulle vilja kolla här. Videon är inte så bra, men vill bara visa vad jag menar, det såg mycket verkligare ut i verkligheten. Och det var bara en liten del av utställningen. Det var verkligen en upplevelse.
 
Glömsk som jag är tog jag inga bilder att lägga upp här så får bli en traditionel påsbild. Fick med mig två jackor, två par jeans, en supergosig halsduk, hårfärg och nagellack. Och så gick jag till Taj Mahal och köpte löshår också. Är såå nöjd! Kommer visa bilder på hur det blev. Visar nog bilder på nagellacket också för det är så fint! Annars får ni säga till om det är något mer ni vill se.
 
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

-skönt det! :)
Just nu svarar jag på kommentarer och gör i ordning mig för skolan bara, längtar redan tills jag är hemma igen haha! himla trött :(

#2 - - malin:

-hihi ingen fara! :)

#3 - - Ebba:

Så himla fin design! ♥

Sv: Tack så mycket! :)

#4 - - benedit ♥:

sv; tack! :) hihi okej, kul att höra :)
kram

#5 - - kornelia grönvall:

ahh shopping! :D


#6 - - Linnéa:

Men åh vad härligt det låter!

#7 - - Terese:

sv; Aw tack så mycket!

#8 - - Amanda:

Kul med shopping!

#9 - - Olivia Magnusson:

gud va läckert the jean paul saken var :D Såg videon :D

sv: åh tack:D
kramis♥

#10 - - Amanda:

Åh tack så himla mycket! Är allt bra? ♥

#11 - - Amanda:

Allt är toppen med mig! Hoppas du får en bra vecka!

#12 - - Lilly:

Åh vad roligt med shopping!!

#13 - - Amanda:

Superfin design btw.

#14 - - HJJONSSON:

Roligt att du ville vara med och tävla om att bli dagens blogg, tävlingen är avslutad, kika in http://fames.se/hjjonsson/250/#respond om det är du som blev dagens blogg, om inte, oroa dig inte, du kan anmälda dig igen! PUSS! <3

#15 - - Amanda:

Är allt bra idag?

#16 - - Amanda:

Allt är toppen med mig! Hoppas att du får en bra vecka!

#17 - - Amanda:

Haft en bra dag?

#18 - - jacqueline.:

sv: Ja verkligen! Har du några planer inför helgen?♥

Upp