9 september 2013

Godmorgon! Håller på att packa och göra mig klart för att gå till bussen. Börjar vid tio idag så har haft lite sovmorgon. Efter skolan ska jag och Lovisa fota lite. Kanske lägger upp lite bilder här om det blir något bra. Ha en bra dag! ♥
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

ar såna vita skor, såå snygga är dom ju!!

#2 - - Daniella:

Tack! :)
Åh, fina JC skor! Har också ett par:)

#3 - - benedit ♥:

fint!

sv; härligt, det är bara bra med mig också :) vad gör du?
kram

#4 - - Isabella:

Wow, I just love your pics and your blog! It's perf okay

#5 - - liborius:

skönt med sovmorgon:)

#6 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer och snapchatar med några kompisar :) har du haft en bra dag?
kram

#7 - - Malin:

-härligt! :) jag svarar på kommentarer just nu och ska nog snart sova, är grymt trött och dessutom lite sjuk :/

#8 - - Sara:

Så snygga skor!

#9 - - benedit ♥:

sv; härligt, min dag har varit jättebra :) vad gör du?
kram

#10 - - Sara:

Härligt! Ha en fin kväll!

#11 - - Sara:

Har du några planer för dagen? :)

#12 - - Alma:

Gillar kedjan!

#13 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer och snapchatar lite :) allt bra?
kram

#14 - - Daniella:

Det förstår jag, älskar mina också! :)

#15 - - Fatma:

Snyggt!

#16 - - Sarah:

Väldigt snyggt!

Upp