Kanelbullar

Tänkte att jag skulle va lite bättre på att blogga nu när jag har påsklov, men började lovet med feber, världens förkylning, halsont osv. Inte så kul men mår bättre nu i alla fall, är fortfarande lite förkyld men sånt kan ju ta tid att bli av med. Annars har jag hunnit med att åka runt på Öland med familjen, fotat med några kompisar till ett skolprojekt och bakat kanelbullar. Har varit så sjukt sugen på kanellbullar i typ en vecka så idag tog jag tag i det och ställde mig och bakade. Det brukar inte riktigt va min grej att baka, tycker egentligen inte att det är så kul (mest för att det blir så mycket disk, haha) Men tyckte dom blev rätt fina i alla fall, och goda också. Nu ska jag gå och fixa lite morötter och dipp och kolla film, vi hörs! ♥
 
 
 
Allmänt, Mat och annat gott | |
#1 - - Ida:

åh , mums! finns knappt nåt som slår hembakta kanelbullar!

#2 - - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Mums vad gott!

#3 - - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Vad bra :)

#4 - - Kajsa:

åh va gott !

#5 - - Karin:

Åh vad gott det där såg ut! Och vad sjukt söta former!

#6 - - Johanna :

Åh vad gott :)

Upp