11 februari 2014

Började inte fören halv ett idag så Hilda kom hit imorse och så vi gjorde frukost och kollade på film tillsammans. Lyxade till det med donutpannkakor, miniscones och smoothie. Åh, bästa frukosten!
 
Annars har jag haft en superbra helg i Göteborg. Var på Rock of ages i fredags, riktigt bra och god mat fick vi också! Resten av helgen gick vi mest på stan. Hittade mig en jättefin balklänning, är så nöjd och glad att jag äntligen har hittat en! Mycket mer shopping än så blev det inte. Hade en massa saker som jag skulle köpa men som jag inte hittade eller orkade köpa då så satte mig och beställde hem lite igår istället. Nu ska jag gå och äta, vi hörs! ♥
 
Allmänt, Mat och annat gott | |
#1 - - Fanny Staaf:

Nej gud så gott det såg ut!

#2 - - olivias | mode, foto & vardag:

åh vad gott!

#3 - - elin stridh:

åh så mysig bild :D

#4 - - malin:

haha gjorde också scones imorse :D

#5 - - aina [fotoblogg]:

Åh gud vad gott! :D

#6 - - elin stridh:

sv: det tror jag med :D

#7 - - malin:

-ååh vad nice! :D

#8 - - dite:

åhh vad gott, jag dör!

#9 - - dite:

åh vad kul att du är med och tävlar, lycka till :D

#10 - - AmandaB:

SV; okej :D allt bra?

MVH AmandaB

#11 - - frida christina:

Men åh så vackra bilder!

#12 - - Katta:

Super fin blogg du har <3 Kolla gärna in min ;)

#13 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Åh vad gott det där ser ut :D

#14 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

gott!

#15 - - Nathalie Tegelstam:

Ser riktigt gott ut :) kram

#16 - - FlizanLizan:

Gott :D

#17 - - Sanna Preifelt:

Åh muums vad gott :)

Upp