6 juli 2014

Hej! Är hemma igen efter nästan en vecka i sommarstugan. Var tvungen att åka hem ikväll för jag har ett möte på arbetsförmedligen nu i veckan. Men det är skönt att vara hem lite också. Får passa på att träffa lite folk och så nu med innan jag åker tillbaka nästa helg. Måste städa och fixa iordning lite på mitt rum också men det får bli en annan dag. Nu ska jag avsluta kvällen med att sätta mig i badkaret och kolla på PLL ♥
 
 
Har knappt rört kameran på den senaste tiden så det får bli lite bilder från we heart it.
Allmänt, Inspiration | |
#1 - - MATILDA:

åh vad fina bilder :D

#2 - - Ida - foto & häst:

åhhh så fint :'D

#3 - - Lilly:

Fantastiskt fina bilder!

#4 - - linn:

ha en jätte bra dag :D

#5 - - Alexandra - Lakeyours:

Gud så fina bilder!!

#6 - - Stina Mattsson:

så fina bilder!!

#7 - - AmandaB:

SV; okej vad skönt! Vad har du hittat på den här veckan? :D

MVH AmandaB

#8 - - Hanna Karlsson:

Härliga bilder :)

#9 - - assala:

åh vad vackert!

#10 - - Thursday:

Älskar Weheartit bilder! Man får sån kick av de :D

#11 - - AmandaB:

Sv; jag är i stallet och ute med kompisar o snart kommer släkten, planer för resten av sommaren? :D

Upp