26 juni 2014

Godmorgon! Kom nyss hem från stan, är bara hemma och vänder innan jag ska dit igen. Var på avslutningsfest igår för Leah som ska fytta i helgen. Vi var ute på Långviken och grillade, spelade kubb och hade det allmänt mysigt, sen var vi några stycken som drog till O'larm efter det så sov hemma hos Leah i natt. Så är som sagt bara hemma och vänder nu innan jag ska hem till Lovisa. Måste fräscha till mig lite och äta nått innan jag drar igen. Hoppas ni alla får en bra dag! ♥
 
 
Färgade om håret här om dagen föressten. Kände för att testa på att vara ljushårig igen nu när jag har haft mörkt hår så länge.
Allmänt | |
#1 - - Clara:

Ja,jag uppskattar det verkligen!

#2 - - AmandaB:

SV; åh var det mysigt? :)

MVH AmandaB

#3 - - MATILDA:

så fin! :D

#4 - - AmandaB:

SV; okej, det är toppen med mig :D gjort idag?

MVH AmandaB

#5 - - nicolinda.blogg.se:

Låter härligt! Händelserikt :D Du är alldeles bedårande. Jättevackra lockar. Du passar väldigt bra i ljust :) Fint.

#6 - - Amanda :

Sv; okej vad skönt! :D vad gör du i sommar?

Upp