Ny start

2015. Man har lika svårt att fatta när ett helt år redan har passerat. Det känns inte som att det var så länge sen vi firade in 2014. Men samtidigt så känns det som att detta året har varit så fruktansvärt långt. För min del har det varit ett väldigt händelserikt år, med bra och dåliga saker. Det har verkligen känts som en berg och dalbana. Jag har varit både uppe på toppen och nere i botten. Så jag kan utan tvekan säga att det har varit både mitt bästa och mitt sämsta år. Men jag tror ändå att det hänger ihop lite. För att få vara där uppe toppen måste man vara i botten ibland också, det följer liksom varandra. Antingen går livet upp och ner och man får både det bra och det dåliga, eller så går det rakt mitt emellan.
 
Men hur som helst. 2015. Nytt år. Jag brukar aldrig ge några nyårslöften, och det gjorde jag inte i år heller. Men en sak som jag har tänkt lite på den senaste tiden är jag ska försöka komma igång med bloggen igen. Det känns som att jag har tappat mig själv lite sen jag tog studenten. Jag slutade både fotografera och blogga ganska snabbt därefter, vilket är två saker som jag har hållit på med väldigt länge och tyckt varit kul och mått bra av. Därför känner jag att det är någonting som jag vill komma in i igen. Jag måste ha saker som jag kan sysselsätta mig med när jag känner att jag inte har något att göra.
 
Så som sagt, jag ska försöka ta tag i bloggen igen. Se fram emot ett nytt år och hoppas på det bästa. 
Gott nytt år!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Johanna:

brukar inte heller ha några nyårslöften. :) Men en sak som jag tagit upp igen 2015 är bloggandet, och det är väldigt roligt. Och man mår ju faktiskt bra av att få skriva! :D

Upp