Pink iphonecase

Då har man klarat av första skolveckan. Fick hem ett nytt iphoneskal idag som jag beställde tidigare i veckan. Jag är jättenöjd med det! Men bilderna gör det verkligen inte rättvisa, det är mycket finare i vekligheten. Riktar man det mot ljuset börjar det glittra mer och får en starkare färg. Det var lite svår att fånga det på bild, men jag gjorde ett försök. Imorgon är jag ledig så jag ska åka hem till Hilda på morgonen och fota hennes kattunge. Ska bli kul, har bara sett dem på bild men den är såå söt! ♥
 
Allmänt, Shopping | |
#1 - - Malin:

himla snyggt :D

#2 - - mina:

så fint!

#3 - - Emelie:

Det var ju verkligen jätte fint!! :)

#4 - - Malin:

-ingen fara :)

vad har du för dig? :)

#5 - - malin:

-åh så mysigt! vart är stugan då? :) Jag svarar på kommentarer och kollar på tv :)

#6 - - Koffe:

»Tack snälla! Ja den var faktiskt min favorit också :)

#7 - - Josephine:

Riktigt fint :)

#8 - - ♫♪ sandra:

fint skal!

#9 - - elin wahlberg:

vad fint!

#10 - - Felicia:

Jättefina skal! :)

Upp