Sista dagen

Godmorgon! Idag är det absolut sista dagen på sommarlovet, lite deprimerande för att så fort lovet är slut så känns det som att sommaren är det också. Men ser ändå lite fram emot att börja skolan igen faktiskt. Har sett mitt nya schema och det verkar helt okej. Idag är i alla fall det ända jag känner för att ligga på sägen och kolla klart på de få avsnitt som jag har kvar av Vampire diaries, så det är precis vad jag ska göra. Vi hörs! ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Julia ♥:

sv. toppen med mig, vad gör du? :)
kram

#2 - - Julia ♥:

sv: jag gör inte så mycket, ska väl kolla på film eller något, och somna tidigt, ska upp vid halv sju. :)
kram ❤

#3 - - benedit ♥:

börjar också skolan imorgon :(

sv; okej, jag med :) har du haft en bra helg?
kram

#4 - - m:

åh så mysigt! :)

#5 - - benedit ♥:

sv; härligt, min helg var toppen :) vad gör du?
kram

#6 - - benedit ♥:

sv; åh vad sent du börjar då! :) jag svarar på kommentarer och tittar på tv :)
allt bra idag? kram

#7 - - Julia ♥:

sv: okej, lycka till! :)
härligt!
kram ❤

#8 - - Jonna:

Jättefina bilder!

#9 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig också :) har du haft en bra dag?
kram

#10 - - Josefine:

Hoppas du hade en bra första skoldag! :)

#11 - - benedit ♥:

sv; härligt, samma här :) vad gör du?
kram

#12 - - Madelene:

Bra serie ! :D

#13 - - AW - Fotograf:

Tack så jätte mycket :)

#14 - - Emilia:

Hur har din dag varit då? :)

#15 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer :) vad ska du göra imorgon?
kram

Upp