New

Hittade denna denna fina klänningen på rea i en affär när vi var i Borgholm här om dagen. Eller jag vet inte om man ska kalla det för klänning egentligen, den är nog lite för kort så jag kommer nog använda mina vita virkade shorts under när jag använder den. Men visst är den fin?
 
 
 
 
 
 
Shopping | |
#1 - - Julia:

så söt den var! :)

#2 - - aina [fotoblogg]:

Åh vad fin!! :)

#3 - - benedit ♥:

åh vilken fin! :)

sv; okej, jag tittar på top model :) allt bra idag?
kram

#4 - - Caroline & Ronja:

Svar: Låter bra :) Min sommar har varit väldigt bra hittills, lite otur med vädret men det funkar ändå. Ska du utomlands nånting?

#5 - - J o j z y ♛:

Vad fin!

#6 - - linah brown:

fiin

#7 - - Ida:

Så fin!

sv Tack:)

#8 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig :) har du haft en bra dag idag?
kram ♥

#9 - - Altin:

Fint!

#10 - - Linn ♡:

så fin! Riktigt sommrig :)

#11 - - benedit ♥:

sv; härligt, jag med :) vad gör du?
kram

#12 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer och väntar på att Masterchef ska laddas ner haha :) har du haft en bra start på dagen?
kram ♥

#13 - - Johanna:

Åh snygg :)

#14 - - isabellaa:

åhh så fiiiin!

#15 - - Lilly:

Guuud så fin!

#16 - - Annika:

Jätte fin klänning :D

#17 - - sannas rum:

Sjukt söt :)

#18 - - linda:

Åh vad fin :D

#19 - - Josephine:

Super fin! :)

#20 - - Natalie Salazar:

vilket somrigt linne :)

#21 - - ebba (::

Åh vad fin!

Upp