Painting

 
Detta har jag suttit med idag, hela dagen. Tror fortfarande inte att den är helt klar. Det är lite små saker jag vill ändra när färgen har torkat. Annars är jag riktigt nöjd. Det är första gången jag målar på duk, och det var riktigt kul! Har två kvar så får se om det blir något mer nu under sommaren. Nu ska jag i alla fall lägga mig på sägen och kolla på PLL. Vi hörs ♥
 
Allmänt | |
#1 - - benedit ♥:

gud vad fint, vad duktig du är! :)

sv; okej, jag har varit och skaffat bankkort och sen på stranden :) vad gör du?
kram

#2 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fint :)

#3 - - angelica:

åh gud vad fint!

#4 - - J o j z y ♛:

ååå vad fint!! :D

#5 - - Emma:

Åh gud va din blogg är fin!
Så söt målning!
Sv: Visst gör den :D

#6 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: ingen orsak

#7 - - Sara Ekman:

Åh gud så fint! :)

#8 - - Linnea:

Gud vad fint, du är ju verkligen talangfull! Det är sjukt svårt att måla, du kan ju till och med måla SNYGGT. FANTASTISKT! Wow. :)

#9 - - Lilly:

Herregud vad duktig du är, helt fantastiskt!!

#10 - - Nathalie:

shiet vad fint! ;oo

hejsan! :)
Eftersom min blogg är rätt ny så tänkte jag köra på en liten video:
"De 2 bästa"
Skulle vara jättesnällt om du kollade in: http://nathaliepelz.blogg.se/2013/july/de-tva-basta.html , och kommenterade vad du vill veta!

kramis :)

#11 - - johanna:

tack så mycket! och jösses vad fint du målar!

#12 - - Ida Nilsson:

Du är ju jätteduktig!

#13 - - Johanna:

Shit vad snyggt :)

#14 - - nicolinda.blogg.se:

Jag är riktigt imponerad! Jag älskar kreativa själar. Du är väldigt talangfull :)

Vilken är dina favorit serier? Har du börjat kolla på Devious Maids? :D Den hade premiär 23 juni USA och 26 Sverige :)

#15 - - Emma:

Wow vad duktig du är! :)

#16 - - Sarah :

Du är ju jätteduktig! Tycker den är perfaaa

#17 - - CJ:

Kreativt och fint. :)

#18 - - Simon G:

Väldigt fint gjort! =)

Upp