Shopping från Karlshamn

I fredags tog jag och Josse tåget in till Karlshamn för att gå på marknaden på Östersjöfestivalen. Skulle köpt ett nytt iphoneskal men hittade inget jag ville ha. Hittade inget annat på marknaden heller men endel affärer hade satt ut bord på gatorna med reakläder. Cubus hade tre plagg för 100kr, så detta fick jag hem istället.
 
 
Shopping | |
#1 - - Amanda:

Åhh så fint! :)

#2 - - A:

Visst är hon haha :)

Fin shopping!

#3 - - Inspo:

Fina! Besök gärna vår inspirationsblogg :)

#4 - - Molly Bergström - MOOOLLYS.se:

snygga :D

#5 - - Molly Bergström - MOOOLLYS.se:

Tusen tack :D hur är läget?

#6 - - angelica:

fint :)

#7 - - mina:

fint! :)

#8 - - Molly Bergström - MOOOLLYS.se:

Skönt :D jorå finfint, vad görs?

#9 - - Ebba:

Så mycket fint!

#10 - - Susanna:

Vilken söt design du har tjejen!!

#11 - - Emelie:

Jättefina inköp, gillar verkligen kjolen! :)

#12 - - Jessica:

Härligt med rea ;) Speciellt när man hittar något snyggt som du gjort :)

#13 - - Linn Strömberg:

Kjolen var grymt fin <3

#14 - - angelica:

sv, tack! haft en bra dag? :)

#15 - - Elli:

Vad gulliga blusarna var! :) O fin blogg btw!

#16 - - Kajsa Johansson:

Vilka fina färger det är på blusarna, och fina är dom med!!

#17 - - Hanna:

Fina saker!
sv: Tack såå mycket! :D

#18 - - nicolinda.blogg.se:

Lägg av vad söta fynd! Åh vad glad jag är för din skull att du fann detta. Jag skulle också vilja ha alltihop. Love love love IT :)

Svar: Jag vet, jag är kär i denna kjol :D

#19 - - julia:

Hej jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig i den här foto tävlingen: http://eli.webblogg.se/2013/july/finalister-i-fototavlingen-vinn-en-reflexskarm.html#comment

Mitt bidrag är NR 4! förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

#20 - - Malin:

Tack så mycket!!

Vilken fin blogg du har! :)

#21 - - angelica:

sv, jodå min onsdag var helt okej :)

#22 - - Emilia:

Svar: tack! Min dag har också varit riktigt bra idag :)

#23 - - Klara ericsson:

Mysig och jättefin blogg! Checka in min In my purse video på bloggen, kram

#24 - - julia:

Åååhh tack så sjukt mycket :D

#25 - - angelica:

sv, tack så jäättemycket! :D

#26 - - Nathalie:

Hejhej! :) allt bra med dig? Några planer idag? Kram

#27 - - J o j z y ♛:

så fint! :)

#28 - - nicolinda.blogg.se:

Svar: Förlåt för mitt sena svar! Ja, Devious Maids är bäst. Man fastnar direkt. Det är så spännande, dramatiskt, intriger hela tiden. Love love love.

#29 - - felicia:

Kul med shopping :)

Upp