Sommarsallad

Cyklade iväg en runda efter frukosten idag och plockade lite blåbär och hallon. Såg att dom hade en fruksallad med blåbär, hallon och fetaost när vi var och handlade på Ica här om dagen så blev sugen på att göra en egen. Supergott blev det. Vi gick ner och satte oss i solen nere vid vattnet och åt den. Nu ska jag snart äta mat, sen ska jag och mamma iväg på en långpromenard. Vi hörs! Har lite nya shoppingfynd att visa när jag kommer hem igen!
 
Allmänt, Mat och annat gott | |
#1 - - Malin:

åh så gott det ser ut! :)

#2 - - △ ida.:

åh gott!

#3 - - Malin:

-förstår det :)

#4 - - benedit ♥:

åh vad gott! :)

sv; tack! :) okej, jag har varit på stranden och badat :) allt bra?
kram

#5 - - Felicia:

Ser jättegott ut! :)

#6 - - Ida ♥:

Å mumsigt!


Sv: Varsååågod! thihi ;) kram

#7 - - ♫♪ sandra:

gott!

#8 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är bara bra med mig :) vad gör du?
kram

#9 - - benedit ♥:

sv; okej, jag ska strax ut :) vad ska du göra idag?
kram

#10 - - charmigadjuralskaren.blogg.se:

omg vad gott!!

#11 - - NATALIE:

Åh, det där ser allt bra smarrigt ut!

Upp