6 juni 2013

Godmorgon! Termomertern står på över 30grader ute så nu packar vi och åker till sommarstugan. Hoppas på att kunna få sitta i solen lite nu när man är ledig, har inte haft någon tid till det än. Vill gärna få lite färg på benen innan skolavslutningen i alla fall. Men men, nu ska vi åka. Bilderna är från we heart it. Blev så sugen på att göra munkar när jag såg bilden nere till höger ♥
 
Allmänt, Inspiration | |
#1 - - Saga:

Sv: Ja det var kul!
Okej! :)
Allt bra med dig?
Kram!

#2 - - Jenny :):

Åh vilken inspirerande bild!
Vart ligger eran stuga? :)
KRAM

#3 - - benedit ♥:

fina bilder!

sv; jaa den var jättebra! :)
okej kul, jag svarar bara på kommentarer :) allt bra idag?
kram

#4 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad gör du?
kram

#5 - - benedit ♥:

sv; hihi ja! :D okej, jag svarar på kommentarer :)
har du haft en bra dag? :)
kram

#6 - - Emma:

Fin blogg :)

#7 - - Agnes:

Å, älskar din blogg! Du är så himla fin <3

#8 - - benedit ♥:

sv; härligt, min med:) vad gör du?
kram

#9 - - Saga:

Sv: Bara bra! :D
Snart sommarlov ju!
Kram!

#10 - - Elinore:

jätte fin blogg, älskar den och har följt den ett tag, kan du vara jätte gullig att kolla in min ny startade blogg, kram

#11 - - benedit ♥:

sv; okej, jag ska strax äta frukost :) vad ska du göra idag?
kram

#12 - - benedit ♥:

sv; okej, jag ska till stan en sväng :) allt bra?
kram

#13 - - A G N E S ♥:

sv: okej, jag firade min systers student och umgicks med släkten. allt bra? :) <3

#14 - - vanja:

så fin header, har du tagit bilderna själv?

#15 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig också :) vad gör du?
kram

#16 - - Sanna Widman:

Hejsan :)
Nu är tre vinnare uppe i veckans blogg. Kika in om du blev en av de och anmäl dig gärna igen :)
http://fotbollssanna.blogg.se/2013/june/veckans-vinnare-ny-omgang.html#comment
Kram
Åh så härlig inspo ♥

Gå gärna in och säg vad du tycker om den "nästan nya" designen min :)

#17 - - Berta K:

Älskar we heart it!

Allt bra med dig idag? :)

#18 - - Berta K:

Sv. Vad härligt! Med mig är det också toppen :)
Har du några roliga planer för idag?

#19 - - A G N E S:

sv: det är super, hänt idag? :D

#20 - - benedit ♥:

sv; okej vad skönt, jag kom nyss hem :) har du haft en bra helg?
kram

#21 - - Anonym:

hello hello har du tagit bilderna? eller vart får du dem lagligt ifrån? skulle vilja ha mer bilder i min blogg

#22 - - Madelene:

Dom där munkarna såg inte helt fel ut ;)

#23 - - Saga:

Sv: Ja eller hur jag hade faktiskt avslutning idag! :)
Kram!

#24 - - Felicia:

Fina bilder! Har du weheartit eller tumblr?
Vad ska du göra i sommar? :)

#25 - - Kajsa:

Väldigt fina bilder! =D

Upp