9 november 2013

Hejsan! Idag har jag varit på invigning av några nybyggda lokaler med mamma i Karlskrona. Jättefint var det! Vi var lite folk som stod och sålde saker där under invigningen. Bla kläder, smink, Victoria's secret mm, och så stod mamma och sålde/ visade upp inrednings saker som hon säljer genom ett företag, så jag var med och hjälpte till lite. Det kom inte så mycket folk men det var trevligt ändå, och så hittade jag lite julklappar till mig själv också, hehe. Efter det åkte vi för bli hos min kusin som hade barnkalas eftersom att han fyller år idag. Vi stannade bara en liten stund och åt lite och fikade innan vi åkte hem för dom flesta åkte bara straxt efter att vi kom. Nu är vi hemma i alla fall och jag är såå trött, har varit vaken sen fem imorse så tänker nog gå och lägga nu. Godnatt! ♥
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

så himla fin!!

#2 - - Josefine Anerland:

Åh vad fin du är!

#3 - - Josefine Anerland:

Luktar Pure gott ? :D

#4 - - Amanda Jönsson:

Så fin du är! :)

#5 - - E.w - photpgraphy:

JAAAA VERKLIGEN:D älskar låten.

Ohh den Vs är as gooood. Luktar godis.

fasiken vad du är söt:D

allt bra:D?

#6 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Åh älskar Pure Seduction!!

#7 - - Lotta:

Dina naglar är sjukt fina :)

#8 - - Linda:

jätte fint hår!

#9 - - Lilly:

Gudars vad fin du är kvinna!!

#10 - - Josefine Hellgren:

Jag har en fototävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 200 kr på kamda.se, en sida som säljer fotoprylar. Jag vill självklart att du ska vara med! Du kan läsa om reglerna och om temat här --> http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html#comments
Om du inte tycker om sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!
Stooor kram!

#11 - - Elin:

jätte fin blogg!:)

#12 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Sv: jaa, eller hur! :) kram!

#13 - - nicolinda.blogg.se:

Låter som en riktigt bra dag! Kul med att VS har öppnat :D

Du är så vacker!

Åh jag gillar dina naglar skarpt här. Har du närbild på dem? :)

#14 - - nicolinda.blogg.se:

SVAR: Vad glad jag blir att du uppskattar dem! :) Okej, jag gillade verkligen dina naglar där iaf :D

Upp