Höstlov

Hej! Nu är det äntligen höstlov, så skönt att få vara ledig en vecka! Det känns verkligen välbehövligt nu. Har dock lite som jag måste hinna med. Hade hur som helst en liten Halloween-kväll här igår med några tjejer från klassen. Hilda kom hit på morgonen så fixade vi lite snacks, marsipan fingrar och hjärnor (fingarna såg så sjuk äkliga ut, man ville knappt äta dom haha) sen dukade vi, gjorde bål och fixade vi i ordning oss. Vi var zombies båda två så hade köpt saker för att fixa sår osv. Blev asgrymt men vaxet till såren var inte så bra så det höll tyvärr inte hela kvällen. Men det var kul att fixa det i alla fall och vi hade en trevlig kväll.
Idag har jag varit ensam hemma och bara tagit det lugnt. Har suttit och kollat på Awkward nästan hela dagen även om jag redan hade sett alla avsnitten. Men kommer fler avsnitt i kväll så ska gå och fixa mig en nu smoothie och sätta mig och kolla på dom också. Vi hörs ♥
 
 
Bilder från we♥it
Allmänt | |
#1 - - Moa:

Sv; Ja och jag tror faktiskt att den serien kan vara asbra! :D

#2 - - Moa:

Sv; Ja det tycker jag verkligen att du ska! :D

#3 - - malin:

åh, gillar bilderna!

#4 - - Marcus:

Härliga bilder!:)

#5 - - Josefine Anerland:

Älskar bilderna!

#6 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Fiina bilder :)

#7 - - BATT:

omg ååååh bilderna!!!

#8 - - Olivia:

Super härliga inspo bilder!

Upp