2 september 2013

Ville bara kika in och säga hej, och att jag lever. Vart ett bra tag sen jag bloggade nu. Eller ja en vecka ungefär. Det känns som att jag har typ tusen saker som måste göras så har lite smått panik. Och så har jag åkt på att bli sjuk också. Har legat hemma med feber och förkyling idag. Har varit förkyld jättelänge och nu har det blivit värre. Har försökt att jobba lite här hemma idag men orkade inte göra så mycket. Förutom det så har jag kollat på några avsnitt av revenge och tecknat en bild av Lana Del Ray. Det var så sjukt länge sen jag ritade senast. Men det är kul när man har tid för det. För jag är lite sån att jag måste göra klart det när jag håller på annars lägger jag det bara någonstan och gör aldrig klart det. Blev hur som helts väldigt nöjd med den! (Ni kan se den bland bilderna nedanför). Annars då? Har börjat på en ny design eftersom att jag har råkat förstöra min lite i inläggen och arkivet osv. Har inte orkat försöka fixa det, kändes bättre att göra en ny istället. Ska försöka få upp den snart. Men nu ska jag sätta mig framför tven och kolla på idol en stund innan jag går och lägger mig. Hoppas på att vakna frisk imorgon så jag orkar gå till skolan. Vi hörs! ♥
 
 
Lite blandade bilder från min instagram, sandratornblom heter jag där.
Allmänt | |
#1 - - Annie Johansson:

- nja inte mer än skola, häst och två kalas till helgen :)

#2 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

fina bilder!

#3 - - EMMAWHO:

Åh en cavalier! Världens bästa hundar :)

#4 - - Majken:

Hejj! Jättesöt blogg, hihi, älskar designen!<3
Jag har skaffat ask.fm och jag undrar om du vill kila in och snälla några frågor! jättegulligt ifall du skulle kunna tänka dig det! Jag heter Majjkenss där!

#5 - - malin:

dina bilder är verkligen underbara!!

#6 - - benedit ♥:

fina bilder! åhh de pollygodisarna måste jag testa :D

sv; hihi okej, jag kom nyss hem :) vad har du gjort idag?
kram

#7 - - olivia ♡ - mode, foto & vardag.:

så fin blogg du har!

- lust med ett bloglovin'byte?

#8 - - Emelie:

Polly bilar.. Den är ny va? Var den god? ^^

#9 - - benedit ♥:

sv; hihi okej, igår var jag i skolan och sen med en kompis :) allt bra?
kram

#10 - - Majken:

Hihihi<3 puss

#11 - - Emelie:

Sv: Då måste jag ta och prova dem snart!! :D

#12 - - Joy malou Schubert - Set yourself free:

Krya på dig massor!

Du har alltid fina designs :) Lovely.

Vad duktig du är på att rita! :D

#13 - - malin:

-just nu håller jag på och gör i ordning mig för skolan, ska dra om ca en kvart :/

#14 - - Annis:

SV: Tack så mycket! :)

#15 - - benedit ♥:

sv; krya på dig! det är bara bra med mig :)
vad gör du? kram

#16 - - Martin:

Kryat på dig än? Alltid fina bilder:)

#17 - - malin:

-hihi ingen fara! :)

hoppas du får en bra fredag, några planer kanske? :)

#18 - - benedit ♥:

sv; okej, jag med! :) vad har du gjort idag?
kram

#19 - - Linda:

har du ritat den?

#20 - - F E L I C I A:

fin blogg! :)

#21 - - Nora:

Jätte fina bilder :)

#22 - - Linda:

jävlar vilken talang du har, du får gärna måla av mig!:D

#23 - - benedit ♥:

sv; okej kul, samma här hihi :) allt bra?
kram

#24 - - Daniella:

Jättefin blogg, och vilka bilder!:)

#25 - - liborius:

så fina bilder:)

#26 - - Pouline Gernes:

sv: tack så mycket! love xx

Upp