25 februari 2014

Hejsan! Mådde inte så bra igår, hade feber, ont i huvet osv så stannade hemma. Mådde lite bättre idag så jag kunde gå till skolan i alla fall. Hämtade mitt paket som hade kommit med kläder och lite annat som jag beställde innan lovet på vägen hem. Köpte med en mössan för att ha med till Tänndalen så han sakerna inte komma innan vi åkte. Aja en mössa kan väll vara bra att ha ändå. Sen fick det bli ett par jeans, en klänning, två omlotttröjor och en body butter. Det piggade upp mig lite i alla fall. Nu ska jag gå och fixa lite mat och kolla på Top model ♥
 
 
Allmänt, Shopping | |
#1 - - HJJONSSON:

Snygga toppar!

#2 - - aina [fotoblogg]:

Vilka snygga tröjor!

#3 - - Linnea:

Svar: Tack! :)
Hoppas att du fått en bra start på veckan? :)
Kram! ❤

#4 - - Sanna Preifelt:

Åh vad fint, och den body buttern luktar säkert hur gooott som helst :)

#5 - - Clara:

Så snällt! Tack fina du!

#6 - - Nathalie Tegelstam:

- vad tråkigt, du får krya på dig! Jo med mig är det bra :)
Snygga tröjor, kram

#7 - - Mimi Aronsson:

Har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna en valfri bikini från To Die For!
Tävlingen pågår bara i 3 dagar! Lycka till!

http://mimiaronsson.blogg.se/2014/february/tavling-vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for.html

#8 - - michelle bergström:

Riktigt snygga tröjor!

#9 - - Julia:

Håller med de ovan, väldigt snygga tröjor! Varifrån kommer de?

Upp