Söndags inpo

Hejsan! Har inte alls varit på blogghumör den senaste veckan, men ska försöka komma igång igen. Känner mig alltid så oinspirerad till att blogga under hösten och vintern. Men nu är det ett nytt år och nya tag! Håller på att fixa en ny bloggdesign som jag hoppas att jag kan byta till snart. Det är en del saker som krånglar, som vanligt, så måste försöka fixa det först. Annars då? Har varit en runda på stan, firat nyår med mina fina vänner och vart på bio den senaste veckan. Och så har vi bokat en resa till Göteborg om några veckor också. Det ser jag fram emot! ♥
 
http://oi42.tinypic.com/v5a83t.jpg
 
Har inte tagit så mycket bilder nu under lovet så det får bli lite från we heart it istället.
Allmänt, Inspiration | |
#1 - - jasmin:

Underbar inspo! :) Älskar din blogg <3

#2 - - Elvirall- mode och frisyrblogg:

vilken härlig blogg du har :D Lust att göra ett bloglovin byte? :)

#3 - - MATILDA:

fin inspo!

#4 - - EMMAWHO:

Mums på kollaget! Spännande med ny design :)

#5 - - Elvirall- mode och frisyrblogg:

sv:Följer dig nu, nr 107 :) Säg gärna till när du lagt till mig :)

#6 - - ANNNAIZ:

SV: Tack så mycket! :) Jag behöll den tills slut! :)

Upp