Balskor

Åhh fick hem mina balskor idag som jag beställde i helgen, är helt kär i dom! Visst är dom fina? Så skönt att ha hittat både klänning och skor. Nu måste jag bara hitta en studentklännning också. Åh pengarna flyger verkligen iväg nu.
 
Hur som helst, nu ska jag gå och kolla på Top model Sverige. Sen får det bli lite hemgjorda semlor, det är ju trotts allt fettisdagen ♥
 
 
 
Allmänt, Shopping | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Vilka snygga!!

#2 - - HJJONSSON:

Skitfina, gillar märket sugarfree, har ett par hehe! :D

#3 - - AmandaB:

SV; det är toppen med mig :D Åh vad fina skor! Hur ser din klänning ut? Är du nöjd med den?

MVH AmandaB

#4 - - AmandaB:

SV; vad bra :D är skorna sköna?

MVH AmandaB

#5 - - AmandaB:

SV; okej :D haft en bra helg?

MVH AmandaB

#6 - - johanna:

Åh så fina! Kram

#7 - - JOY Malou Schubert ♥ Set yourself free:

Oerhört fina! :) Haha, nice märke.

Gott med hemmabakta semlor, perfekt ♥ Vem är din favorit i Top Model Sverige detta år? En av killarna och en av tjejerna..? :)

Jag önskar dig en fin och lyckligt lottad söndag med en massa kärlek. Kram!

#8 - - Emma!:

Riktigt snygga skor! :-)

Upp