Iphonecase & nails

Var inne i stan en sväng efter skolan idag. Skulle kolla platser att fotografera på till projektveckan nästa vecka. Det kommer bli så kul om jag får igenom det jag vill göra! Men tänker inte gå in på det mer nu. Passade på att gå en liten runda på stan också när jag ändå var där. Hittade ett nytt fint skal till min iphone, har velat ha ett nytt länge. Naglarna fixade jag när jag var hemma hos Lovisa förra helgen. Andra gången i hela mitt liv jag har lösnaglar. Förra gången tyckte jag att det var lite obehagligt men nu är jag van vid att ha långa naglar i vanliga fall så dom känns nästan naturliga. Tyckte det blev fint i alla fall! Älskar färgen på nagellacket jag har också!
 
För övrigt så gick uf-mässan i onsdag bra. Jag och mina kompisar som jag driver ett fotoförtag med var där och dokumenterade hela dagen på uppdrag av uf. Vi jobbade i princip 13h i sträck, så ja jag var helt slut igår haha. Och i helgen blir det kalas för hela slanten! Simon imorgon och farfar på lördag ♥ 
 
 
Allmänt, Nailart, Shopping | |
#1 - - Elin Bjurek:

Naglarna blev ju jättebra, ser naturliga ut! Var hittade du skalet? :)

#2 - - ❤ BAMBI ❤:

Hej gullunge! :D
Veckans Vackra Vinnare är nu dragna och som vanligt så kör jag igång en ny omgång på en gång!
Kika in och se om du blev en av vinnarna och var jättegärna med igen!
Ha en superhärlig fredag! :D Puss & Kram /Bambi

#3 - - nicolinda.blogg.se:

Jättefint skal till luren och hur fina naglar som helst blev det! :)

You go girl, work it ;) Grymt. Kul att driva företag med sina vänner, även fast det är mycket att göra. Härligt :) Låter inspirerande.

Lycka till med ditt projekt! Låter roligt :D

Jag önskar dig en fin, underbar helg. Kram

#4 - - Sanna Preifelt:

Väldigt fina naglar :)

#5 - - Lollee:

Sån fint skal!

#6 - - Sandra:

härlig blogg :)

#7 - - felicia:

fint skal och fina naglar :)

#8 - - MADDISENJ.SE:

Fina naglar och fint skal!

#9 - - AmandaB:

SV; okej med mig är det bra :D
Målar du dina naglar själv, till exempel dom i headern? :O

MVH AmandaB

#10 - - aina [fotoblogg]:

Snyggt skal & snygga naglar :)

#11 - - Lilly:

Åh vad fina!!

#12 - - MATILDA:

fint skal och fina naglar!

#13 - - AmandaB:

Sv; men oj!! :O hur gör du de så perfekt?! :D

#14 - - Linnea:

Svar: Ja verkligen!

Hoppas att du fått en bra start på veckan! 

Några planer för veckan? 

Kram! ♡

#15 - - ♫♪ sandra:

fint :)

#16 - - Sara :

Jätte fin blogg, med många bra bilder! kram

Upp