6 maj 2014

Hejsan! Åh jag har verkligen blivit sämst på att uppdatera bloggen! Säger ju hela tiden att jag ska bli bättre, skärpning! Hur som helst, har haft en massa för mig på senaste tiden i alla fall. Har bl.a. firat valborg, målat om vår altan och varit på barndop. Var även på bio med Hilda för några dagar sen och såg Divergent. Såå bra film! Men läste dock boken för inte så länge sen och filmerna slår ju aldrig böckerna, så är det bara. Annars rullar väl livet på, dagen har inte varit den bästa men men. Imorgon har jag bara en lektion och sen ska jag ut med några av tjejerna på kvällen så det blir nice. Nu ska jag i alla fall gå och fixa lite mat och sätta mig och kolla på något bra. Ha det bäst så hörs vi!
 
 
Allmänt | |
#1 - - AmandaB:

SV; okej, planer för helgen? :D
Så himla fin, visst är det du?

MVH AmandaB

#2 - - VERONICA - modeblogg:

Men gud så vacker du är! Otroligt fin sminkning och håret är superfint! :) Ha en jättefin kväll fina du, kramkram!

#3 - - AmandaB:

SV; okej :D planer för helgen?

MVH AmandaB

Upp