Ullared

Idag har vi då varit på Ullared i stort sett hela dagen. Hittade en hel del faktiskt. Köpte bla världens mysigaste tröja och legginsen som ni ser på bilden. Fyndade även jacka för 99kr och lite annat. Ni får se när jag kommer hem. Just nu är vi på hotellet i Göteborg, kom hit straxt innan sju nån gång så han gå en stund på Nordstan också innan dom stängde. Hittade en sån otroligt fin klänning som jag måste gå och prova imorgon. Kanske kan bli en julklapp? Hehe. Får väll se. Nu ska jag i alla fall slå igen datorn och gå och lägga mig. Har varit uppe sen kl fem så är lagom trött nu. Sen lite ont i ryggen och fötterna på det, lär nog sova gott inatt! Godnatt!
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - minabrun:

gud vad mysig tröja!

#2 - - Maggie:

Jätte fin bild! Vad hittar du på då? :)

#3 - - Elin:

Allt bra?

#4 - - Johanna Gustafsson:

Åh, alltid kul att shoppa billigt!

#5 - - ellen:

fin blogg, nice med ullared! :D

#6 - - Zeinab:

Hejsan!
Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :) dessutom till alla som blir medlemmar får man 50 kr att handla för. Bra va?
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D
http://livetsnyheter.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-massa-grejer-till-en-billigare-peng.html#comment

Du behöver inte lämna den offentligt framför alla utan skriv den i mail adress rutan när du kommenterar.

Om du inte tycker om sånna typer av kommentarer kan du ta bort den och jag ber om ursäkt.

#7 - - Isabell:

Hej.. Kan inte du visa din shopping från Ullared? Skulle vara jätte kul att se!
Kram

#8 - - Paulina:

leggingsen är kanonfina :)

Upp