INSTA

Hejsan! Har haft en riktig slapparhelg, kändes som att det behövdes efter denna veckan. Har kollat på mycket på Vampire diaries, gosat med min vovve och fotat blommor. Vi skulle egentligen åkt ner till vår sommar stuga och kanske sovit där och grillat och så men det blev inte av. Men vi grillade lite här hemma idag i alla fall. Första gången i år så då va det lite extra gott!
 
Har inga roliga bilder att visa så det får bli lite bilder från min instagram istället. Heter sandratornblom där.
 
Allmänt | |
#1 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

Sv: okej okej jo men den var bra har ont etuiet så mycket faktiskt. Ska kolla film nu tänkte jag. Allt bra? Kram

#2 - - felicia:

Härliga bilder :)

#3 - - Malin:

såå fina bilder :)

#4 - - ♫♪ sandra:

nice!

#5 - - Lilly:

Åh vilka fina bilder!

#6 - - Malin:

-hihi :) Hur ser din dag ut idag då? :)

#7 - - Josefine Anerland:

Snygga bilder och snygg blogg!

#8 - - benedit ♥:

fina bilder!

sv; okej, jag tittar på tv och svarar på kommentarer :) allt bra idag? kram

#9 - - Lalitta & Victoria:

Fina bilder!

#10 - - Sanna:

http://fotbollssanna.blogg.se/2013/april/veckans-bloggar-ny-omgang-2.html#comment
Veckans blogg är dragen :)


Superfina bilder :D

#11 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig också :) vad gör du?
kram

#12 - - Sanna:

Svar:

Kul att du är med, lycka till & ha en bra kväll!:)

#13 - - benedit ♥:

sv; okej, jag väntar på att en kompis ska komma hem till mig :) haft en bra tisdag?
kram

#14 - - LinnJ:

Allt bra? :]

#15 - - Linn:

- jag mår strålande :D

#16 - - Lalitta & Victoria:

SV: varsegod! :D

#17 - - benedit ♥:

sv; härligt, min dag var också toppen! :) vad ska du göra idag?
kram

#18 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

Sv: det låter bra det :) med mig är det toppen. Haft en bra morgon? Kram

#19 - - Linnéa Olsson:

Ser så mysigt ut åh!

Upp