19 december 2013

Sista skoldagen idag, så skönt! Fick sluta tidiagre också för vår sista lektion var inställd. Så kom hem tidigt och fotade min hund lite innan jag och pappa åkte med honom in till veterinären. Han hatar verkligen det stället, tycker nästan synd om honom när vi åker dit. Men idag skulle han bara in och ta en vaccinationsspruta så det gick bra. Sen jag kom hem har jag typ bara kollat på film och fixat naglarna. Var precis ute med Elvis också så ska nog gå och lägga mig. Imorgon är det julavslutning och sen är det äntligen lov. Har en del som jag ser fram emot nu innan året tar slut ♥
 
 
Allmänt, Fotografier | |
#1 - - HJJONSSON:

Åh söt hund!

#2 - - malin:

underbart med sista dagen!! :)

#3 - - Lina:

Åh vad söt hund!

sv: Jag följer dig nu som 108, säg till när du följer mig :)

#4 - - i s a b e l l a w l:

Svar: Tack finis! ♥

#5 - - Madeleine Larsson:

Åh vad söt vovve! :D

Jag kör en Q/A i bloggen. Släng gärna in en eller flera frågor, skulle bli så glad. Svarar på frågestunden i ett videoinlägg!

Länk: http://madelajnee.blogg.se/2013/december/qa.html#comment

Kram! :)

#6 - - MATILDA:

åh gud så söt :)!

Upp