Fruktsallad & PLL

Ett litet hej från en sjukling. Vaknade för en timme sen och ligger nu nerbäddad i sägen med en fruksallad med skinka och brieost (döör vad gott!) och några avsnitt av PLL. Har bara några avsnitt kvar nu! Sen får jag börja på en ny serie. Några tips?
 
 
Allmänt | |
#1 - - aina [fotoblogg]:

Kan ju ta och tipa om True Blood ifall du inte kikat på det :)

#2 - - ★ E D I T H ★ :

GOSSIP GIRL XD
SV: aha, ajdå krya! Själv ska jag bara vara hemma typ.. ^^
Görs nu då?? ^^
Kraaam!

#3 - - Liborius:

ost och skinka alltså...kanske man ska testa:D

#4 - - MADDISENJ:

perfekt eftermiddag!

#5 - - benedit ♥:

gott! :D kanske borde testa ost och skinka i också :)

sv; okej kul, jag har bara varit i skolan idag :) vad gör du?
kram

#6 - - m:

ååh mysigt!

#7 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer och kikar runt på bloggar :) haft en bra torsdag?
kram

#8 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Ser sjukt gott ut! :D Kramisar Carro

#9 - - m:

sv: tack finis! :)

#10 - - benedit ♥:

sv; härligt, min dag var bra! :) några planer inför helgen?
kram

#11 - - Aurora:

åå ser jättegott ut! :)
Kan tipsa om The Vampire Diaries, jag kollar själv både på den och på PLL just nu :)

#12 - - leavanny.blogg.se:

Mumsigt :>

#13 - - benedit ♥:

sv; nä jag har inte heller några planer haha :) haft en bra fredag?
kram

#14 - - Thea:

Fin blogg, kolla gärna in min!
Kram :)

#15 - - ★ E D I T H ★ :

SV: svarar lite på kommentarer, hänt idag? :))
Kraaam! ♥

#16 - - liborius:

hoppas du får en grym lördag:D

#17 - - Anonym:

fin blogg, allt bra?

#18 - - Nelly Stigh:

hoppas du snart blir bättre!
KRAAM<3

#19 - - Josefin:

Nu är äntligen Veckans blogg utvald. Kika in och se ifall det blev just du som vann! Om inte, anmäl dig direkt på nytt :)
KRAM

#20 - - Aurora:

Hej! Veckans Blogg är nu avslutad. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig igen! :) Länk:
http://aui.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v-10.html#comment

#21 - - B R O W N S U G A R:

Gott =)

#22 - - Emelie:

Oh va gott det ser ut:)
Va fin och söt blogg du har!
Hoppas att du får en fortsatt bra vecka!
Kolla gärna in min blogg också !
Kraaaam

#23 - - Matilda - nail art & foto:

var är skålen köpt? supersöt!

#24 - - Vanessa:

Men åh vad gott! Nu blev jag sugen på att gå och göra en själv! :)

#25 - - Nelly Stigh:

varsågod:)
kraam

#26 - - benedit ♥:

sv; härligt, jadå min helg var bra! :) vad gör du?
kra

#27 - - benedit ♥:

sv; hihi ja! :) okej, jag tittar på Family guy :) allt bra?
kram

#28 - - Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Gott:D

#29 - - Jonna - Project Healthy Body:

Åh va härliga bilder!

#30 - - felicia:

Gott :D

Upp