31 januari 2013

Hej! Har bara varit i skolan och gjort ett prov idag, hade ingen fotolektion på morgonen för vår lärare är iväg denna veckan. Så gick in till stan en stund efter att jag var klar, var där igår också för vår ena lektion var inställd så hade fyra timmars håltimma. Köpte en hårtoning då (har fått en sån ful utväxt) och så hittade jag en tröja som jag inte kunde bestämma mig för om jag ville ha men gick in och köpte den idag istället. En mintgrön stickad, ni får se den sen. Annars ligger jag i soffan och kollar på PLL och njuter av att mina båda mina mina lektioner imorgon är inställda så jag är ledig. Extra lång helg är aldrig fel!
 
 
Trottsade vädret och tog min nya fina jacka idag. Kan inte vänta tills det blir vår, men bara det är plusgrader och man har lite kläder under så går det bra.
Allmänt | |
#1 - - agnesandersson:

Nu är vinnaren av 'designa ditt egna skal' tävlingen utsedd! Gå in på min blogg och se om det var du som var den lyckliga vinnaren! :)
kram!

#2 - - benedit ♥:

jättefin outfit!

sv; okej, jag svarar på kommentarer :)
haft en bra torsdag?
kram

#3 - - benedit ♥:

sv; härligt, min med! :) vad gör du?
kram

#4 - - Josefin:

Akta dig så du inte blir sjuk!

#5 - - Moa:

sv: okej, tack för svar :)

#6 - - benedit ♥:

sv, okej, jag kollar bloggar :)
allt bra? kram

#7 - - wendela:

vad händer i helgen?:)

#8 - - JAckie:

jättefin outfit - älskar den! :D
Ps:
Jag har blivit en helt annan person sedan jag startade min blogg och har därför gått in på ett nytt spår. Jag behöver DIN hjälp för att det ska bli så bra det går.
Skicka gärna in en kommentar om vad DU vill läsa om i bloggar som intresserar DIG!
Ha en underbar fredag!

#9 - - -J U L I E T T E-:

Gud vad fin bild och snygg outfit, verkligen inspirerande! :)

#10 - - Emma - my blog, my life:

fin outfit:D

Upp