Blue top

Hej! Var ett par dagar sen jag skrev nu. Hade kort skoldag i dag och sen var jag på skolans modevisning och fotade. En del kläder dom hade gjort var så himla fina! Speciellt klänningarna! Nu ska jag ut och hjälpa mamma att plantera lite blommor som vi var och köpte igår. Sen blir det kanske att vi går ut och går en runda innan Once upon a time som är i kväll. Här har ni lite bilder på toppen jag köpte på Bikbok i söndags, bilder på bikinin kommer också.
 
 

 
Allmänt | |
#1 - - Emelie Petersson:

Snygg :-)

#2 - - benedit ♥:

åh fin! :)

sv; okej kul, jag bakar kladdkaka :) allt bra idag?
kram

#3 - - Emelie Petersson:

Sv: Jo, tack det är bara bra med mig :-)
Vad hittar du på ikväll?

#4 - - G I N A ~:

fint!! :)

#5 - - emelie:

Åh så fin! :)

#6 - - Isabell Lundqvist:

gud vad fin blogg :) bloglovinbyte? :))

#7 - - tess:

Jättesnygg ! Vill ha en likadan !!^^

#8 - - mergimtare ♛:

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? ❤

#9 - - Emelie Petersson:

Sv: Just i detta nu ska jag sätta mig på altanen och bara njuta av solen en stund :-) Hoppas du har det bra?

#10 - - benedit ♥:

sv; hihi ja! :) härligt, det är toppen med mig :)
vad gör du? kram

#11 - - Malin Sirviö:

Hej! Nu finns vinnarna av månadens bloggar uppe! Var gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2013/june/manadens-bloggar.html :D

#12 - - Annika:

Snyggt :)

#13 - - Lilly:

Åh vad söt den var!

#14 - - Ellinor:

Så snyggt! :))

#15 - - Liborius:

fin:)

#16 - - A G N E S:

nu är veckans blogg avslutad, kika in och se om du/ni vann, anmäl er/dig gärna igen :D <3

#17 - - Emelie Petersson:

Sv: Ja, jag sitter och tittar på en deckare :-)
Har du haft en bra dag?

#18 - - emma:

snyggt

#19 - - Ellinor:

^SV: så lite så! ^^

Börjar den här dagen bra? :)

#20 - - Sarah Moberg:

hejsan, vinnaren av veckans blogg finns nu länkad i menyn till höger på min blogg (förlåt att det tog så lång tid att dra en vinnare). gå in och kolla om de blev du som vann :D om inte är det bara att vara med igen ^^,

#21 - - Clara:

åhhh va fin, känner mej lite blind när ja trodde det va blå paljetter först haha!

#22 - - ♫♪ sandra:

fint!

#23 - - Emelie Petersson:

Sv: Min dag har varit spännande och trevlig.
Vad har du hittat på för kul?

#24 - - A G N E S ♥:

sv: kul att du är med :D har du haft en bra dag? :D

#25 - - benedit ♥:

sv; okej, jag svarar på kommentarer och pratar med en kompis :) allt bra idag?
kram

#26 - - vanja:

skit snygg var den :)

#27 - - Seoulsisters:

Söt topp!

#28 - - Linn ♡:

fin topp =)

#29 - - J o j z y ♛:

Jättefin! :D
Såg nästan ut som paljetter först, men sen så såg jag att det inte var det.. ! haha

#30 - - Nora:

Så snygg tröja :D!!

#31 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är toppen med mig också :) vad har du gjort idag?
kram

#32 - - Linn ♡:

hoppas du får en toppen onsdag! :]

#33 - - johanna:

Hejsan! Kolla gärna in min bloppis :D
http://johannalarssoon.blogg.se/2013/june/bloppis.html#comment
Kram!

#34 - - Kajsa:

Åh vilken fin topp!

#35 - - A G N E S:

sv: min var super, vad har du gjort? :D

#36 - - julia- fotoblogg och design. :

Så fin!

#37 - - Amanda:

Himla fin! :)

#38 - - BORTSPRUNGEN:

Riktigt fin topp! :)

#39 - - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

Jättefin! Btw, fin bloggdesign du har :)

#40 - - Betty:

Åhh sjukt fin! :D

Upp