27 april 2014

Godmorgon! Ligger just nu ute och solar, går ju inget annat än att älska det här vädret! Nu finns det i alla fall hopp om att hinna bli lite brun innan balen och studenten, haha! Annars är det sista dagen på lovet idag, och jag ska bara ta det lugnt och njuta av vädret ♥
 
Var inne i stan här om dagen och åt kinamat med familjen och gick lite på stan. Hittade en studentklänning men den fanns inte i min storlek så fick beställa den när jag kom hem i stället. Hittade ett fint linne också som fick följa med hem. Älskar verkligen den modellen! Brukar inte vara så färgglad av mig i vanliga fall men tyckte att det var en väldigt fin färg. Blir fint nu till våren och sommaren.
 
 
 
 
Allmänt, Shopping | |
#1 - - MartinaOlsson:

Hej!
Kolla gärna in min bloppis, finns över 100 saker uppe till försäljning. Har precis uppdaterat den med lite fler saker också! :)
Så kika in och se om det finns något du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

#2 - - milina.blogg.se:

fin! :)

#3 - - ♫♪ sandra:

fin! vart är den ifrån? :)

#4 - - Olympia Thurfjell:

Jag har precis dragit igång "veckans blogg" och skulle verkligen uppskatta om du deltog. Tävlingen hittar du här: http://lympan.blogg.se/2014/april/veckans-blogg.html

#5 - - linah:

åå så fint:D älskar din blogg!

#6 - - AmandaB:

SV; okej :D allt bra?

MVH AmandaB

#7 - - AmandaB:

SV; det är sådär med mig, är sjuk :( gjort idag?

MVH AmandaB

#8 - - Mirjam Wallmark:

Vilket fint linne, gillar färgen starkt! :) kram

#9 - - Lilly:

Gud vilket fint linne!

#10 - - Olympia Thurfjell:

Hej!
Nu är veckans blogg avgjord. Gå in och se om du vann!
http://lympan.blogg.se/2014/may/avgjort-veckans-blogg.html
Redan imorgon så kommer det upp en ny veckans blogg. Var gärna med och tävla nästa vecka också!

#11 - - Johanna:

Jättefint linne :)

Upp